Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Vil ikke bruge bakken

Startet af Tangie, 16. Marts 2011, kl. 23:39

Anne

hanildere i brunst kan virkelig også lugte slemt! (fertile tæver kan nu også lugte lidt ekstra,har selv en stinker for tiden). Men når de er neutraliserede lugfter de normalt ikek så meget. jeg er også ked af at min hjem lugter af ilder, selv om jeg gør rent, men det er jo klart at folk kan lugte det når de ikek er vant til de dyr. Ligesom jeg kan lugte om folk har hund, fordi det ikke er en lugt jeg er vant til.

Namilla

SÅ længe han er viril kan du nok ikke 100% slippe af med lugten, men hvis du får ham snippet hurtigst muligt, så går der kun 4-8 uger, så er "viril"-lugten ude af ham...(og personligt har jeg kunnet lugte forskel i løbet af den første uge, men det er også lidt forskelligt), men derefter er rengøring og udluftninger stadig alfa omega. De steder han har ups'ere skal selvfølgelig gøres grundigt rent (rodalon og skrubbe skrubbe skrubbe), derudover så sætter lugten sig også i køjer og tæpper i buret, så det bliver du nok nødt til at vaske hver 2./3.dag for at holde lugten nede...

Tangie

Det har du helt ret i. Glæder mig bare til han er blevet kastereret, fik en tid til det idag til d. 4. april :-)