Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Aylen & Navi

Startet af FerretParadise, 24. Marts 2011, kl. 17:34

FerretParadise

Inspireret af Sara, så fik jeg også lyst til at vise et mor og datter billede, eller rettere to billeder.


Her er Aylen, "min" gude smukke tøs.  <3


Her er så vidundersmukke Navi.  <3

Tænk at jeg er så heldig, at jeg for tiden deler hjem med begge tøser.  <3 :)

Ann Hillerslev.

Starshineferrets

<3 "våra" söta flickor! :D

Shamua

Jeg synes bare Navi er SÅ smuk, men det ved du også godt efterhånden :fnis: Hun er bare det bedste af alt vildtfarvet samlet i en ilder :P

Vh. Marianne

lussingen

Det er virkelig to smukke piger du har dig der!! At de så oven i købet har et fantastisk sind og personlighed er jo bare en bonus <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: Shamua Dato 24. Marts 2011, kl. 18:42
Jeg synes bare Navi er SÅ smuk, men det ved du også godt efterhånden :fnis: Hun er bare det bedste af alt vildtfarvet samlet i en ilder :P
Tusind tak, det var nogle meget søde og smukke ord om min lille pige.  :)
Du må hilse på hende på Petfoods, men pas på næsen.  :) :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 24. Marts 2011, kl. 20:12
Citat fra: Shamua Dato 24. Marts 2011, kl. 18:42
Jeg synes bare Navi er SÅ smuk, men det ved du også godt efterhånden :fnis: Hun er bare det bedste af alt vildtfarvet samlet i en ilder :P
Tusind tak, det var nogle meget søde og smukke ord om min lille pige.  :)
Du må hilse på hende på Petfoods, men pas på næsen.  :) :lol:

Griner. Ja pas på 8) Ellers ender det med at du kommer med i klubben for os der har haft næsen for langt fremme :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Satser stadig på der kommer lidt af Fire ind over hvalpene den her gang, selvom de jo er gude smukke piger  <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Jeg faldt lige over denne tråd, og blev helt varm indeni.
For nu bor begge tøser her permanent, da jeg jo har været så heldig, at jeg har fået Aylen af Sara.  :)

De er begge stadig lige smukke og dejlige, og jeg er lykkelig over, at de er mine.  <3
Ann Hillerslev.

mette11

HAHAHA...sidder lige og griner af mig selv...jeg fik det til at det var en parringstråd da jeg læste overskriften og det gav jo slet ikke nogen mening!!  :P :P :P Men ok - Ann har måske fundet nye måder at lave hvalpe på?? Man kan jo meget med moderne teknologi... :fnis:

FerretParadise

Ja de ville da helt sikkert kunne lave nogle meget smukke hvalpe.  :lol:
Men de er måske lige en lille smule for meget i familie med hinanden til, at jeg ville lave sådan en parring.  :P
Ann Hillerslev.

CMS

Bestemt nogle smukke tøser begge to.. :)
Mange hilsner Christina

KariN

De er begge nogle rigtig flotte piger :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3