Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Dream Castle

Startet af FerretParadise, 30. Marts 2011, kl. 12:06

FerretParadise

Dream Castle
Where dreams come true

Jeg har malet min hvalpegård, og på opfordring vil jeg her vise den frem.




Juana ser lidt på den, måske hun kan huske at hun selv har haft hvalpe i den?





Jeg synes selv at den er blevet rigtig sød.
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

Hvor er den bare SØD.:)
glæder mig til at se de prinser og prinsesser der kommer at leve lykkeligt der i :)

Eliza

Den er mega flot.. lige min stil, men var der ikke også noget med du flyttede ind i det nye hus når du havde hvalpe  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Jeg er selv blevet ret tilfreds med den, selvom den jo slet slet ikke er min stil normalt.
Men jeg synes nu den er skide sød.  :)

Jo Eliza, jeg flytter da ind i jeres hus. Helt sikkert.  :P
Ann Hillerslev.

KariN

Den er da blevet rigtig fin :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

For sa... da hvor er den blevet fin <3
Jeg er virkelig imponeret, jeg synes det er flot du arbejder med din angst for tøse-farver og prinsesser, du er sgu sej Ann :fnis:
Dine dyr er virkelig heldige, de har en madmor der forkæler dem ud over alle grænser ;)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

englefugl

den er rigtig fin  :dans: du er virkelig god til at male :D thumbs up!  ;)

Eliza

Citat fra: lussingen Dato 30. Marts 2011, kl. 12:46
jeg synes det er flot du arbejder med din angst for tøse-farver og prinsesser, du er sgu sej Ann :fnis:

HAHAHAHA... for pokker Mette som du ka sige det  :lol: :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Citat fra: Eliza Dato 30. Marts 2011, kl. 14:19
Citat fra: lussingen Dato 30. Marts 2011, kl. 12:46
jeg synes det er flot du arbejder med din angst for tøse-farver og prinsesser, du er sgu sej Ann :fnis:

HAHAHAHA... for pokker Mette som du ka sige det  :lol: :fnis:

Ja... hun er da snart ved at blive en "rigtig" pige.... FerretParadise, Nu med tøsefarver.. :fnis:

Det ser super flot ud... Vi glæder os til at komme og se den, når der kommer indbygger på dit Dream Castle..  :dans:

Malene

Har du også malet slottet og alt det? :o Det har du sgu gjort godt! :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Citat fra: Malene Dato 30. Marts 2011, kl. 15:18
Har du også malet slottet og alt det? :o Det har du sgu gjort godt! :D
Nej for søren da, det er en wallstickers, altså klistermærker til at sætte på vægge.
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Hvem er du og hvor har du gjort af Ann?!!!  :X :@ :@ :X

Jeg må altså indrømme det der godt nok ikke er min stil... :) men et godt stykke arbejde har du godt nok lavet :D

FerretParadise

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 30. Marts 2011, kl. 17:59
Hvem er du og hvor har du gjort af Ann?!!!  :X :@ :@ :X

Jeg må altså indrømme det der godt nok ikke er min stil... :) men et godt stykke arbejde har du godt nok lavet :D
Den er jo heller ikke min stil, men hvis jeg skulle male den i mine farver, så ville den blive så mørk.  :lol:
Slottet synes jeg dog er ret sødt, og ja, det er jo en ret feminin ting at få "børn".  :fnis:
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Men du ville få så seje hvalpe altså!! rock hvalpe! :D

Og så synes ærligt talt at dig Mette, og Dig Eliza er virkelig dårlig indflydelse på Ann og jeg vil venligst bede jer lade være med at hjernevaske hende med tøseting! suk....jeg blir nød til at afklimatisere hende med ture til Gorlubb og Gasolin nu....skam jer!

Stephanie

Sikke et fint prinsesse slot.

Kan godt lide det første billede. Det ligner at ilderen til højre i billedet er ved at udtænke den helt store plan for hvordan han/hun lige skal komme ind i den løbegård :D