Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Dream Castle

Startet af FerretParadise, 30. Marts 2011, kl. 12:06

lussingen

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 30. Marts 2011, kl. 18:20
Men du ville få så seje hvalpe altså!! rock hvalpe! :D

Og så synes ærligt talt at dig Mette, og Dig Eliza er virkelig dårlig indflydelse på Ann og jeg vil venligst bede jer lade være med at hjernevaske hende med tøseting! suk....jeg blir nød til at afklimatisere hende med ture til Gorlubb og Gasolin nu....skam jer!

jamen jamen jamen... Vi har da ikke manipuleret ret meget med hende :-$ Jeg er faktisk sikker på at det er Sara der er skyld i at Ann er kommet i "den lyserøde" fase :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Den er altså lyselilla.  :lol:

Jeg er stolt af, at jeg tør arbejde med min feminine side, og prøve lidt grænser af.  :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 30. Marts 2011, kl. 19:56
Den er altså lyselilla.  :lol:

Jeg er stolt af, at jeg tør arbejde med min feminine side, og prøve lidt grænser af.  :lol:

Ja, du er meget dygtig Ann. For at udfordre dig selv og fortsat arbejde med den feminine side, vil jeg foreslå, at du på næste udstilling tager en fin lyserød kjole på, gerne i Yvonne-snit og så et par kække stiletter :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 30. Marts 2011, kl. 19:58
Citat fra: FerretParadise Dato 30. Marts 2011, kl. 19:56
Den er altså lyselilla.  :lol:

Jeg er stolt af, at jeg tør arbejde med min feminine side, og prøve lidt grænser af.  :lol:

Ja, du er meget dygtig Ann. For at udfordre dig selv og fortsat arbejde med den feminine side, vil jeg foreslå, at du på næste udstilling tager en fin lyserød kjole på, gerne i Yvonne-snit og så et par kække stiletter :fnis:
Du er syg i potten.
Så feminin vil jeg altså heller ikke være.  :@
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 30. Marts 2011, kl. 20:07
Citat fra: lussingen Dato 30. Marts 2011, kl. 19:58
Citat fra: FerretParadise Dato 30. Marts 2011, kl. 19:56
Den er altså lyselilla.  :lol:

Jeg er stolt af, at jeg tør arbejde med min feminine side, og prøve lidt grænser af.  :lol:

Ja, du er meget dygtig Ann. For at udfordre dig selv og fortsat arbejde med den feminine side, vil jeg foreslå, at du på næste udstilling tager en fin lyserød kjole på, gerne i Yvonne-snit og så et par kække stiletter :fnis:
Du er syg i potten.
Så feminin vil jeg altså heller ikke være.  :@

Jep, jeg har roterende fis i kasketten :fnis:
Ihh det ville jeg ellers gerne se :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Julie Stuhr

Jeg synes den er mega flot! :)

Amazing Ferret

Fed løbegård  :) Det med slottet og hestene er rigtig sødt  :D

FerretParadise

Tak alle sammen fordi I synes om min hvalpegård.  :)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Citat fra: lussingen Dato 30. Marts 2011, kl. 19:52
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 30. Marts 2011, kl. 18:20
Men du ville få så seje hvalpe altså!! rock hvalpe! :D

Og så synes ærligt talt at dig Mette, og Dig Eliza er virkelig dårlig indflydelse på Ann og jeg vil venligst bede jer lade være med at hjernevaske hende med tøseting! suk....jeg blir nød til at afklimatisere hende med ture til Gorlubb og Gasolin nu....skam jer!

jamen jamen jamen... Vi har da ikke manipuleret ret meget med hende :-$ Jeg er faktisk sikker på at det er Sara der er skyld i at Ann er kommet i "den lyserøde" fase :fnis:

Enablers!!! :P

NemoToft

Monster sødt  :) Du er godt nok god til at male.

Starshineferrets

ej alltså... jeg er totalt uskyldig til det her :D

Men den er alltså så flott den hvalpegård <3

Anne

Det ser super godt ud :)

FerretParadise

Citat fra: NemoToft Dato 30. Marts 2011, kl. 23:05
Monster sødt  :) Du er godt nok god til at male.
Det er som skrevet tidligere ikke maling selve dekorationen, det er en wallstickers, altså klistermærker.
Der er jo ingen kunst i at male pladerne, det kan enhver gøre.  :lol:
Ann Hillerslev.

Eliza

Trine: det er altså slet ikke Mette eller mig der har den her "dårlige" indflydelse på Ann, det er helt klart Sara.. Muhahahaha.. ville med glæde ellers gerne tage æren.. hehe..  :dans: :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.