Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Prins Asterix

Startet af Sølvsten, 14. April 2011, kl. 16:06

lussingen

Jeg skal love for at han er faldet til på sjælland :lol:
Hvor er det dejligt at se at han er så glad og at han har fundet sig to søde piger <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Citat fra: lussingen Dato 15. April 2011, kl. 20:58
Jeg skal love for at han er faldet til på sjælland :lol:
Hvor er det dejligt at se at han er så glad og at han har fundet sig to søde piger <3

Ja han er faldet rigtigt godt til. Det er ligesom om han altid har været her.

Stubba

Citat fra: Sølvsten Dato 14. April 2011, kl. 18:10
Og for jer to der åbenbart ikke har så meget forstand på dyr så er Asterix en ilder og endda en skøn en.

Hans ansigtsform ligner bare lidt en spækhuggers :) .. Og ja, han er simpelthen så dejlig!
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Sølvsten

Citat fra: Stubba Dato 18. April 2011, kl. 15:55
Citat fra: Sølvsten Dato 14. April 2011, kl. 18:10
Og for jer to der åbenbart ikke har så meget forstand på dyr så er Asterix en ilder og endda en skøn en.

Hans ansigtsform ligner bare lidt en spækhuggers :) .. Og ja, han er simpelthen så dejlig!

Ja jeg ved det godt men Asterix sad og kiggede med og han blir så ked når man siger det.

AlisVolatPropiis

Han skal da bare kaldes skønherligheden altså! -han er dejlig og skide godt han er faldet så godt til :D

Så mangler jeg bare at overtale Erika til at sende mine favoritter til Sjælland :P :P :P

Amazing Ferret

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 18. April 2011, kl. 18:40
Han skal da bare kaldes skønherligheden altså! -han er dejlig og skide godt han er faldet så godt til :D

Så mangler jeg bare at overtale Erika til at sende mine favoritter til Sjælland :P :P :P

Haha så må du jo i gang med at fedte for mig  :fnis: :fnis:

AlisVolatPropiis

HVAD?!...skal man nu til det?...suk og jeg der troede det var nok at være helt almindelig venlig...suuuuuuuuuuuuuuuuk! *G*

Amazing Ferret

^^Haha - jamen hvis du bare vidste hvad Christel måtte gøre for at få Asterix  :lol: :lol:

AlisVolatPropiis

*G* nu er jeg ikke sikker på jeg vil vide det :P :P

Sølvsten

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 18. April 2011, kl. 21:06
*G* nu er jeg ikke sikker på jeg vil vide det :P :P

Det vil jeg heller ikke!