Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Amalie hos dyrlægen

Startet af MulleMille, 19. April 2011, kl. 17:21

MulleMille

Da Amalie var på ry dyreklinik blev der taget lidt billeder af hende  :)
Så ville dele dem med jer :)

http://www.phosee.dk/picture/282324-neeeej--jeg-vil-ikke-stikkes

Hun mener selv hun er en rigtig farlig ilder...

FerretParadise

Jeg synes det er sjovt at læse folks kommentarere derinde.  :lol:
Ann Hillerslev.

MulleMille


Ja, der er nogle sjove imellem :)
Og lige for at tilføje at damen er meget stædig men da han tog nakketag på hende begyndte hun at blive strid. Det vil hun bare ikke have.... Havde også advaret manden :)
Men de var rigtig søde deroppe og syns det er nogle gode billeder hun har taget :)

Eliza

Kan da godt forstå hun ikke synes det er særlig sjovt at blive taget i nakken på den måde.. Det er ikke umuligt at give vaccine uden brug af nakketag, men det prøver dyrlægen måske også næste gang så han slipper for et velfortjent haps  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

det kommer vel an på hvordan man definerer nakketag. Jeg har i hvert fald ikek prøvet at fpå en ilder vaccineret i nakken hvor dyrlægen ikke har løftet lidt op i noget nakkeskind. Til gengæld har jeg aldrig fået en vaccineret mens den decideret blev holdt/løftet i nakken.

Eliza

Nej de er selvfølgelig nødt til lige at løfte op i nakkeskindet for at få nålen ind  :) synes bare det ligner på billedet at ilderen bliver løftet op..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

ja det gør det også.

Mulle&Amalie: er det dig der har taget billederne, eller en anden?

MulleMille


Hun blev løftet i nakkeskindet, hun var meget sød indtil han gjorde det, så blev hun lidt hysterisk, vil jeg jo kalde det men ja. Det gik jo efter nogle forsøg

Nej det er ikke meget der har taget dem men hende assistenten på klinikken :)

De spurgte om de måtte tage nogle billeder til deres hjemmeside så hun tog temmelig mange, men amalie var ikke helt frivillig til at rende rundt, og vise sig frem da en lang køre tur gør hende lidt træt...

Anne

Jeg kan nu godt forstå hun blev hysterisk når hun blev vaccineret sådan. Jeg plejer altid at holde mine, og så tager dyrlægen lidt fat i nakkeskindet og stikker.

KariN

Citat fra: Anne Dato 20. April 2011, kl. 12:57
Jeg kan nu godt forstå hun blev hysterisk når hun blev vaccineret sådan. Jeg plejer altid at holde mine, og så tager dyrlægen lidt fat i nakkeskindet og stikker.

Det er det samme min dyrlæge gør og ofte behøver jeg dårligt nok at holde dem, for de  har travlt med olien på bordet..

Mulle&Amalie: Til næste gang så prøv at få din dyrlæge til at vaccinere hende på en anden måde, for der er jo ingen grund til at hun skal blive så hysterisk og bange at hun ligefrem bider fra sig
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

MulleMille


Har vi også godt snakket men normalt er det ryan der har ilder inde, men har var på ferie så den anden havde fået at vide hvad han skulle gøre, er også ret sikker på han griber det an anderledes næste gang :)
Men amalie var oppe og sidde og snakke med ham efter følgende :) Der var der ingenting, så hun tilgiver hurtig :)