Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

udendørs løbegård - endelig færdig

Startet af Bamse, 24. April 2011, kl. 19:26

Starshineferrets

kanon fin! Lite samma princip som jag tänkte använda när jag ska byga utegårdar till landet nu i maj :D

Sølvsten

Hold op den er lækker!

Du kan lave en "sandkassse" Det har mine været meget glade for.

Eliza

Den er super fed.. kom til at tænke på om det træ der kommer til at ligge i jorden om det ikke vil rådne? For så sidder nettet vel ikke fast og de kan grave sig ud? Skal selv snart igang med en løbegård til mine, så prøver at finde den bedste måde at gøre det på  ;) men det ser rigtig godt ud..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Katrine

Er hvor er jeg misundelig :(
Godt arbejde ;)
Ildere: Loppen & Bamse

Bamse

Citat fra: Eliza Dato 25. April 2011, kl. 12:03
Den er super fed.. kom til at tænke på om det træ der kommer til at ligge i jorden om det ikke vil rådne? For så sidder nettet vel ikke fast og de kan grave sig ud? Skal selv snart igang med en løbegård til mine, så prøver at finde den bedste måde at gøre det på  ;) men det ser rigtig godt ud..

Jeg har tænkt over det med træet under jorden, og jo, med tiden rådner det, men det varer mange år (heldigvis).. Men det er selvfølgelig noget jeg vil holde øje med, og når det ikke kan holde mere, så må jeg jo bare igang igen.. Overdelen kan skrues af, hvis det bliver nødvendigt at finde en anden løsning nedenunder.. Men som sagt, så skulle det gerne holde en del år  :D

Snilder

Helt fantastisk  :dans: - har selv lige bygget et bur (se anden tråd), og det er jo mikro i forhold til dit. Ville ønske jeg havde mod på at bygge så stort et bur, men det kan være det sker engang, hvem ved  ;)
Jeg er selvstændig med webshoppen: AAPlus ApS hvor jeg sælger LED belysning

NemoToft

Ej, hvor lækkert  :) Er det ikke farligt at lave en så super nice løbegård, når jeg kun lige bor på den anden side af fjorden og nemt kommer og invardere den  :fnis:

Anne


NemoToft

Citat fra: Anne Dato 26. April 2011, kl. 20:08
Stil dig i kø Dolly :lol:

Smiler. Jeg kunne tage dig og tøserne med i bilen når vi suser over fjorden  :dans:

Bamse

Jeg skal da nok invitere til ilder-komsammen på et tidspunkt her i sommer, hvis der skulle være interesse for det.. Bamse mangler virkelig nogen at lege med, og han er super god til at være sammen med andre ildere, så lad os endelig finde ud af noget  :ja:

NemoToft

Smiler, så skal vi nok tage vores søde ildere med (og lade de kamp-lystne blive hjemme  :fnis:)

Anne

Haha Dolly, kamplystne?? Sådan nogen har du da ikke, vel ?! :P

NemoToft

He he  :fnis: Jeg har lige så mangesom dig  :P 1 stk der tror hun er ilder dronning og bestemmer hvor alle andre skal bevæge sig  :)  Men i disse hvalpe kuller dage er hun gået rigtig meget til den super omsorgsfulde kærlige og båttende side. For dælen Malle (på snart 3 år) er træt af at blive behandlet som en hvalp  :lol:

Namilla

I min løbegård smed jeg også af og til en bunke nyklippet græs med nogle godbidder i, om efteråret visne blade og af og til fik de en favnfuld halm at pøle rundt i.