Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Mødet mellem Dexter og Oliver

Startet af pyntegodt, 24. Maj 2011, kl. 20:45

pyntegodt

Nå men so far so good.
Ind til videre når de slås har jeg synes at jeg til sidst har været nødt til at skille dem ad.
Til aften tænkte jeg så at denne gang måtte de selv slås færdig, og den fik ikke for lidt de kæmpede og kæmpede og Dexter hylede, og til sidst kunne jeg ikke holde det ud mere og skilte dem ad.
Dexter var fuldkommen slatten og jeg troede først der var noget galt, så vågnede han lidt men gravede sig ned i et tæppe ved siden af mig.
Oliver har bidt et sår i hans nakke og gik også efter halsen.
Er det stadig ok/normalt?

Stubba

Da vi fik Tello var han også helt 'såret'. Han skreg, sked, og fik en masse sår .. Og jeg var ved at skille dem af MANGE gange. Tello var helt udmattet, når jeg endelig fik fat i ham .. og indimellem tog jeg ham væk fra Rofus, bare for at han kunne få ro til fx. at sove lidt og spise lidt.

Men de går sammen nu uden problemer.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Eliza

Det er helt normalt desværre, de tager ofte fat i nakken/halsen og rusker dem som om de ville knække nakken på dem (bare rolig jeg har ikke hørt om nogle ildere der faktisk kom slemt til skade andet end de dumme sår). Det bedste er de får lov at slås men han skal selvfølgelig også have en pause engang imellem og så skal du holde lidt øje med såret evt vaske det i lunkent vand.

Prøv at give dem gode oplevelser sammen gå en tur med dem hvor de måske har travlt med alt det nye i stedet for at slås. giv dem godbidder sammen som olie, æggeblomme eller vitaminpasta..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.