Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ude i sne, nej tak..

Startet af NemoToft, 15. Februar 2009, kl. 13:25

NemoToft

Hej. Jeg elsker sne og ville lave nogle gode billeder med drengerne i sne til maverne og næserne kørende under sneen. Det gad de så ikke, men det blev til en tur i brændeskuret.

GIXXER



MALLE



Puha mor, så skal der løbes ind i varmen igen  <3  (GIXXER)


Til gengæld gik den ene kat og Keld totalt amok i sne bolde kast og fangning  :D







Totalt hygge. God søndag. Knus Dolly.

Peewit

Ej... Hvor ser det bare hyggeligt ud.. :D Og hvor har i bare meget sne.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

NemoToft

Vi bor kun lige udenfor Aalborg. Du må da have lige så meget sne hos dig?

Peewit

Slet ikke nær så meget som i har. Har lige været i åbybro og der var der også meget sne.. Vi er blevet snydt i Nr.sundby.. :(
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

lille_jill

Ej, en sej kat  :love: Min egen kat vil sgu ikke ud når der er sne, det er han for fin til..

DarkGirl

Ej, hvor ser det bare hyggeligt ud. <3 <3

NemoToft

Det er også kun den Røde kat, der er så vild med sne.

Her sidder Junior og kigger på.



Knus.

Emmadyhr

Ej nogle hyggelige billeder  :fnis: Jeg elsker katte der leger i sne.Snyd i har fået så meget sne.Vi har slet ingen ting fået.

Soelberg`s SUN ferret


hehe total sej kat. Herlige billeder

Namilla

Sikke nogle gode billeder... ja Mons (min kat) ved ikke rigtig hvad han skal stille op med alt det sne... han vil gerne ud, men han vil helst ikke røre ved sneen, så han ryster alle 4 ben, når han går... når han så bliver lukket ind, så går der 5 minutter, så vil han gerne ud igen...dumme kræ...

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner