Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Så kom Mojo og tog alle med storm!

Startet af katjap, 15. Juli 2011, kl. 23:10

katjap

Det er nu 3 dage siden jeg hentede Mojo hos Erika. :dans:
Jeg var spændt på hvordan sammenføringen ville gå. Men Basse har været så sød og tålmodig. Dog sætter han grænser når Mojo går for vidt. Der bliver leget til den store guldmedalje, tror aldrig jeg har hørt Basse Båtte så meget.
Mojo er nysgerrig, legesyg, kontaktsøgende og bare en darling <3

Idag har der hverken været uheld på gulvet eller bideri  :o vi er dog også konsekvente overfor han når han bider og gode til at sætte ham på bakken ca hver 2 time når han er ude. inde i buret klarer han set selv  :fnis:

har netop fået mig et spejlrefleks kamera så har fået taget lidt billeder.. man er jo stolt   :love:

Vil også lige udnytte tråden til at takke Erika for en fantastisk hvalp, som uden tvivl har fået en god start på livet hos hende!


http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150258796312480.345832.539867479&l=54d8098fe8

Amazing Ferret

Skønne billeder  :D Det er skønt at se at Basse har modtaget ham så godt og jeg håber de to kommer til at nyde hinanden i mange år

Citat fra: katjap Dato 15. Juli 2011, kl. 23:10
Vil også lige udnytte tråden til at takke Erika for en fantastisk hvalp, som uden tvivl har fået en god start på livet hos hende!

Tak for roserne  :D