Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Aktiveringsbold

Startet af Amazing Ferret, 20. Februar 2009, kl. 16:32

Amazing Ferret

Jeg købte en aktiveringsbold af Mette til træffet hos Hanne og det er endelig gået op for Peanut og Sammy hvordan den skal bruges

Her er nogle billeder af dem jagte bolden med godbiddere i







DarkGirl


Malene

Gode billeder :D
Jeg har tit tænkt på at købe sådan en. Jeg har bare aldrig fået det gjort :-$
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret

Det kan varmt anbefales at købe den  :D

Jeg troede faktisk ikke mine de ville lege med den, men jeg blev overrasket :lol:

Emmadyhr

Det er også bare noget af det bedste legetøj jeg har til mine.Eller nærmer Oli, som kan bruge hele aften på at tømme den.Han stopper ikke før den er tom.
Da jeg passede dyr for MM.Ferret var hendes drenge også meget glade for den!
Jeg skulle også havde købt en til Hannes træf,men jeg fik ikke købt den da jeg måtte i seng tidligt fordi jeg bare var helt færdig.:'(
Tror Mette var en af de sidste der kørte...

Julie Stuhr

Vores gider ikke den bold vi har, det er jo nemmere at vi mennesker bare ryster godbidder ud :p

ludvig

sådan en bold har jeg også købt, tænkte det ville holde ham aktiveret et stykke tid, men han bed bare lige fast ved hullet hvor godbidderne skal komme ud af, og så blev den ellers båret med ind under sengen til alle hans andre "skatte" :lol:

Amazing Ferret

Citat fra: ludvig Dato 21. Februar 2009, kl. 17:50
sådan en bold har jeg også købt, tænkte det ville holde ham aktiveret et stykke tid, men han bed bare lige fast ved hullet hvor godbidderne skal komme ud af, og så blev den ellers båret med ind under sengen til alle hans andre "skatte" :lol:

Det gjorde Sammy også første gang indtil han så hvordan Peanut gjorde det :lol:

PiaLyng

De rigtige gode de bolde fra Mette :ja:
Købte selv en for et godt stykke tid siden, og både hunden og især ilderne synes den var meget sjov :dans:
-Gode billeder <3

Namilla

Jeg har også en... mine kan heller ikke finde ud af at bruge den...Frynse kan godt lide at ligge og sove med næsen inde i hullet, så han kan lugte godbidderne, men han har ikke forstået at han kan få dem ud...

tzari

mine er også helt fjollet med sådan en
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner