Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hjælp! :D

Startet af Roede, 17. August 2011, kl. 18:56

Roede

Barky: okay, lyder godt.. mange tak for tips (: kunne være man skulle prøve det :)

SilverDragon: ja da, kunne være hygge. men vild dyret er ikke lige frem tam endnu :P og er ikke helt sikker på hvordan jeg får tæmmet det, men prøver og prøver med alle det råd jeg får fra folk med fritter :)

Dexiii

Hey hvis du har brug for hjælp, kan vi godt finde på noget,... :D Bor selv i Fredericia, og har haft ilder i 3 år, og lige fået to nye terrorister til ''samlingen'' så nu er vi oppe på 4 ;)

Roede

Åh, det kunne være rigtig lækkert hvis du kunne komme og se den og måske give nogen tips ! :)

Anne

jeg mener PiaLyng bor i vejle, men jeg kan jo ikek tale på hends vegne om hun kan.

SilverDragon

Tror snart vi skal afholde noget træf for trekants området.
Roede: med hensyn til terroristen så kan jeg kun give de råd som allerede er blevet givet.
Nogle ildere lære det på ingen tid mens andre kræver en god potion tålmodighed

Minority ferrets

Hej jeg bor i Vejle med mine 9 basser og min mand :) send mig en pm hvis i vil på besøg eller have besøg ^^
jeg har selv 2 i den aldersgruppe ;)

Mvh Christina - minority ferrets
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Namilla

Alfa omega i ilder-opdragelse er at være vedholdende... (nu ved jeg ikke hvor længe I har prøvet hver metode). Der sker meget sjældent store forandringer fra dag til dag...og slet ikke i den alder...