Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Velkommen hjem Khaleesi Nashira Arya <3

Startet af Shamua, 30. August 2011, kl. 21:44

Shamua

Så kom hun :D .... og jeg er rigtig glad for hende! Der er bare gang i den lille fis. Med sine små 16 uger på bagen, er hun en lille pige på 517 g. Hun er meget lang og lidt tynd, så jeg håber der kommer lidt mere gods i hende nu her :)
Hun kommer fra en dyrlæge i England, som besluttede sig for at prøve sig af med et hyggekuld - et ganske fornuftigt kuld hvis du spørge mig. For ud af det kom min dejlige pige <3 Nå men nok snak, og så til billederne :) (den mørke på billederne er Iluna, som også er fra England men desværre ikke min) .. jeg er ked af at nogle af billederne er ret rystede.. ved ikke lige hvad der sker for mit kamera  :-$

























Og så lige en tak til Anja (Bawa) fordi du gad at tage med på en rigtig hyggelig tur til England, selvom det var meget farligt at køre i bil med mig derovre  :fnis:  :D ...  :lol: .... åhhh... de skide rundkørsler.. :P


Vh. Marianne

Cille

Sikke da et par smukke tøser.
En skam at billede nr 6 var uskarpt,for det er da bare skide sødt...hun ser helt ud som om hun beskytter iluna <3

Julie

Wauw hvor er hun flot! (det er de begge nu). Hun har et rigtig smukt ansigt - hun ser så sød og blid ud.

Shamua

Citat fra: Cille Dato 30. August 2011, kl. 21:48
Sikke da et par smukke tøser.
En skam at billede nr 6 var uskarpt,for det er da bare skide sødt...hun ser helt ud som om hun beskytter iluna <3
Tak tak :D

.... hæhæ jaaeh, i virkeligheden er de bare i fuld gang med at slåsse :D ... der var bare lige en mini pause på 10 sek, hvor jeg kunne skyde et par billeder :P hehe

Vh. Marianne

mette11

Shit en lækker sag (eller faktisk to)  :dans: Meget fin maske hun har sig  <3

Dark Crystal Ferret

Hvad kan jeg sige.. Du har allerede hørt hvad jeg mener jo :lol:
Jeg syndes simpelthen hun er noget af smukkeste jeg har set - helt uden at joke  :-$ . Hendes ansigt er så smukt og farven er så flot.
Igen sidder jeg og godter mig med at jeg ikke har en korthår pastel i mit harem!! :dans: For jeg vil bare ikke op imod den pige der!!! (for den sags skyld heller ikke de to andre pasteller der kom med hjem fra England)
Jeg håber du får lidt fedt på hende. Selvom 517g da er okay for en pige i hendes alder - alt efter kropsbygning osv. self :)
Du må forkæle hende lidt med lidt godt så :love:

Lena og Peter

Hun er altså bare en lækker lille sag.... Glæder mig helt vildt til at nusse på hende..  :dans:

Beate

På billede 4 er hun jo bare nydelig!  <3 Tillykke :)
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Shamua

Mette11: Mange tak, ja Iluna er lige så løkker som min pige :love:

Maria: Hehe, tak :$ Jeg ved ikke rigtigt. Hun er jo en lille dut, så ved ikke om hun er en vinder :P hehe.. Men køn, det er hun :D

Peter: :D Og det skal du få lov til, alt det du vil :P

Beate: Mange tak :)

Vh. Marianne

Sølvsten


Shamua


Vh. Marianne

Bawa

Hun er bare sådan en kær lille vildbasse :love: - Og det er Iluna også.

Miliah

Wauw hun er godt nok smuk. Tillykke med hende. Du siger bare hvis du bliver træt af hende  :fnis:

Shamua


Vh. Marianne

CMS

Hun er skide smuk!! Tillykke med hende Marianne :)
(næste år der det forhåbentlig min tur til at få min en pastel :D )
Mange hilsner Christina