Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Velkommen hjem Khaleesi Nashira Arya <3

Startet af Shamua, 30. August 2011, kl. 21:44

Starshineferrets


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ihh Marianne! Hun er da bare sindsyg smuk!!!! Jeg er meget missundelig for hun er dælme køn :love:

Shamua

#17
Citat fra: CMS Dato 31. August 2011, kl. 09:15
Hun er skide smuk!! Tillykke med hende Marianne :)
(næste år der det forhåbentlig min tur til at få min en pastel :D )

:D tak, jamen jamen, vi kan jo bytte, så kan jeg få en smuk albino :P


Mange tak Sara og Anna :D


Vh. Marianne

FerretParadise

Tillykke med hende, hun ser bare super sød ud.

Jeg håber hun tager på, eller det er jeg helt sikker på, for jeg synes bestemt ikke at 517 gram er nok til en pige på 16 uger.
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato 31. August 2011, kl. 09:47
Tillykke med hende, hun ser bare super sød ud.

Jeg håber hun tager på, eller det er jeg helt sikker på, for jeg synes bestemt ikke at 517 gram er nok til en pige på 16 uger.
Nej, synes jeg heller ikke, hun er længere end Venus på 580 g, så hun er tynd. Hun skal have noget sul på kroppen nu :) Men er sikker på det kommer, hun skal bare stoppe med at være en hyper aktiv mega fedtforbrændende ilder hvalp :P

Vh. Marianne

FerretParadise

Jeg er helt sikker på, at hun nok skal tage på, og det garanteret ret hurtigt.
At hun er aktiv synes jeg bare er enormt positivt, for så opbygger hun muskler i stedet for fedt. Og muskler vejer jo mere end fedt.  ;)
Ann Hillerslev.

mette11

Hvis hun har for travlt til at spise kan du prøve et par gange om dagen at sætte dig med hende og prøve at fastholde hende lidt (altså blidt - ikke noget med vold). Mallow havde som hvalp og ung for travlt til at spise, så jeg tog hende hen til maden og sad med hende  ;) Nu synes jeg ikke vægten er lav, men det kommer jo helt an på hvor stor hun ellers er jo  ;)

Shamua

God idé :) vil jeg gøre, altså, hun kan snilt bare 100g mere uden at blive tyk. Altså, hvis i forestiller jer en lang ranglet tynd dreng i voksealder, så er det hende :P





Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Det kan sagtens komme :) Pucca var også en lille bitte spinkel skid i starten med alt for meget krudt i røven til noget som helst, men nu kan ingen vidst beskylde hende for at være tynd -din tøs er bare i en udviklingsfase og hun skal nok blive stor :D -og så er hun iøvrigt rigtig rigtig smuk <3 pasteller....savl....

Shamua

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 31. August 2011, kl. 14:54
Det kan sagtens komme :) Pucca var også en lille bitte spinkel skid i starten med alt for meget krudt i røven til noget som helst, men nu kan ingen vidst beskylde hende for at være tynd -din tøs er bare i en udviklingsfase og hun skal nok blive stor :D -og så er hun iøvrigt rigtig rigtig smuk <3 pasteller....savl....

:D

Vh. Marianne

Anne

Vægten skal nok komme. jeg ved af erfaring at det ikke nytter noget at bekymre sig om det, det eneste man opnår er at sætte skår i sin egen glæde. My vejede i øvrigt ca. det samme da hun var et halvt år, men hun er altså en pæn tæve i dag. Nogle ildere vokser bare langsommere end andre. Hun skal nok blive stor nok. (små tæver er jo også fine, og så længe hun er stor nok til forsvarligt at kunne føde et kuld så er alt jo godt, og bliver hun ikke det, så er hun jo et super labert kæledyr).

Dyrenørden


Shamua


Vh. Marianne

Anne


englefugl

wow hvor er hun smuk! det var da en helt vild farve! hun ligner næsten en meget gylden chockolade :) ej hende ville jeg gerne have med hjem i lommen hihi :D