Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Pris på foto fra SilverDragon's fotostand til Dooking Ferrets Udstillingen

Startet af SilverDragon, 20. September 2011, kl. 08:02

SilverDragon

Hej alle sammen.

Går og er ved at få de sidste ting på plads inden udstillingen i Herning.  :P

Jeg har gået og friflet lidt med pris, tider, booking-måde m.m.  :)

Derfor er jeg blevet nysgerrig på hvor meget I som forbrugere er villige til at give for 15-20 min. fotografering.
Prisen vil være pr. ilder, også selv om det bliver som gruppe billede. (altså flere sammen) Dog har jeg tænkt på en form for rabat ordning med hensyn til flere ildere på samme billede. F.eks. noget med mere tid eller noget andet.
Billederne vil dagene efter blive redigeret og beskåret, og derefter tilsendt til ens mail.

Nu skal det ikke lyder som om at jeg kun vil tjene på min fotostand, overhovedet ikke. Jeg er ikke professionel fotograf, men har det som hobby.
Dog kan jeg allerede nu se at min tidligere pris og energien og tiden som skal lægges i arbejdet ikke stemmer helt over ens.
Tror lige gyldigt hvad, så bliver jeg meget træt dagen efter udstillingen. hihi  :zz:

Håber I vil give jeres bidrag til min afstemning, også selv om I ikke selv har interesse eller kommer på dooking udstillingen.
Jeg vil om ca. 5 dage tage stilling til hvordan prisen kommer til at ligge endeligt..

Mange foto-hilsner fra Louise og Poteklask fra Alonso og hunden Ifur

FerretParadise

Jeg ved hvor meget tid det tager at ordne billeder, så jeg vil gerne give mere end 50 kr pr ilder.
Det vigtigste for mig er, at billederne bagefter er i et format (størrelse) så de vil blive pæne på min hjemmeside.
Jeg skal både bruge billeder af ilderen i hel figur, og billeder af deres ansigter, og billederne skal minimum have en bestemt størrelse.
Hvis de ønsker kan blive opfyldt, og det selvfølgelig er nogle gode billeder, så giver jeg gerne mere end 50 kr.
Ann Hillerslev.

Anne

Jeg ser nu ikke noget galt i at tjene på det. prisen synes jeg dog selv du skal sætte. jeg har stemt mere end 50 men det kommer også an på om du gerne vil tjene lidt, eller om du gerne vil give alle muligheden og have mange dyr igennem. uanset hvad er det meget billigt synes jeg.