Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Canvas løbegård

Startet af Anne, 29. September 2011, kl. 14:52

Anne

Jeg sælger min canvas løbegård, da jeg ikke bruger den (har fået en marshall).

Jeg har godt nok nølet lidt med at sætte den til salg, fordi den er så let og nem at have med, slå op og ned osv. men ja.. hellere nogen andre kan få glæde af den end at den bare står nede i min kælder.

Den er 125 cm i diameter og 80 cm høj. Den har en fast bund, men ikke et låg, dens kanter går dog lidt ind, så den er ikke så nem at komme ud af. Men det kommer meget an på ens ildere, min Joa kan, de andre har ikke fundet ud af det (kan ikke anbefales til hybrider eller meget destruktive dyr). Det er ikke en løbegård man skal have ilderne i på fast basis selvfølgelig, men den er fin til udstillinger (især hvis man skal med offentlig transport da den ikke vejer ret meget og heller ikke fylder så meget, den er helt flad når den er slået sammen).

Det er denne http://www.kirstensdyrebutik.dk/24/m1549/hvalpegaard_xl_125x125x80_cm/ (men den har som sagt ikke et låg og dens bund sidder fast, så de ikke kan komme ud der).

Den fejler absolut ingenting, jeg forestiller mig at få 600 kr for den (som sagt, den fejler intet og den er noget dyrere fra ny) og den kan medtages til dooking eller julefrittevitten.

Der er en taske med, og så er der lavet sådan at man kan sætte en vandflaske på den, og bunden er vandtæt og nem at gøre rent (den kan åbnes i siderne i steder så man kan kravle ind i den).


Hvis nogen vil se billeder kan jeg finde nogle senere.


Anne

Jeg havde en køber, men hun er desværre sprunget fra, så løbegården er stadig til salg og kan medbringes på DIU eller VIF

the bird

uuhh, den er fin.. ville ønske økonomien var der til den:(
held og lykke med salg:)

Anne