Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Uheld udenfor bakken

Startet af Estellew, 3. Oktober 2011, kl. 19:02

Estellew

Hejsa :)

Jeg ville bare lige høre hvor mange "uheld" en almindelig, bakketrænet ilder har rundt omkring i huset? Hvor ofte er i nødt til at tørre op?

mette11

Det er meget, meget forskelligt. Tror ikke at man kan sætte tal på hvad der er normalt, da ildere er virkelig forskellige på det punkt.

Jeg har en som jeg i perioder tørret op efter mange gange hver dag og i perioder ikke. Hun kan godt bruge et toilet, men vælger at skide andre steder ind imellem. Hun kan finde på at skide hvor som helst når som helst. Tilmed nogen gange for at gå hen på toilettet og tisse lige bagefter! Jeg har også haft en som aldrig og her mener jeg virkelig aldrig gjorde udenfor toilettet! Selv efter han var blevet opereret holdte han sig hele vejen hjem, løb i dinglende tilstand alt hvad han kunne hen på toilettet så snart vi kom ind af døren og kassen blev åbnet. Han kunne gå fuldkommen i panik hvis jeg fex. var ude og vaske toiletterne og han skulle!! Selv da han ikke kunne gå mere slæbte han sig på toilettet (han havde knoglekræft og blev aflivet den dag han ikke kunne gå mere og måtte slæbe sig afsted).

Dyrenørden

De 2 af mine har meget sjældent uheld det vil sige måske en gang om måneden ;) Og så har jeg en han jeg fik da han var 2 år han havde aldrig lært at gå på bakke så han har jævnligt et uheld lige ved siden af bakken men det er også i perioder nogen gange går der en uge imellem andre gange er det flere gange om dagen

Katrine

Min ene har aldrig uheld, jeg kan ikke huske hvornår han har haft, tror det må være helt fra hvalp af.
Den anden, hun har periode hvor hun gør, det hun har lige haft en periode hvor hun konskvens gik over i et bestemt hjørne (men altid det samme, så jeg kan nå at holde øje, og hun er heldigvis ved at stoppe med det igen)
Ildere: Loppen & Bamse

Estellew

Det lyder virkelig som om det er meget forskelligt :D så må jeg vel bare vente og se hvordan det er med mine ildere, når eller hvis jeg får sådan nogle :)

Eliza

Hvis du forbereder dig på at der ikke kommer en eneste pølse i bakken, så bliver du ikke skuffet  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Estellew

Haha, ja, det er jo rigtig nok. Skyder man lavt bliver man ikke skuffet  :fnis:

Louise Cecilie

Min hunilder, har haft et eneste tisse uheld og ikke andet, hun går løs i huset når jeg er hjemme (Skal lige siges at jeg er sygemeldt, så hun er faktisk ude hele tiden :) ), og finder selv over i bakken når hun føler for det :)