Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

FerretParadise's planer 2012

Startet af FerretParadise, 4. Oktober 2011, kl. 17:40

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 15. Januar 2012, kl. 18:50
Citat fra: lussingen Dato 15. Januar 2012, kl. 18:42
Ihhh det bliver vidunderligt når der kommer hvalpe <3 Jeg glæder mig sådan til at følge Navi-pigen, hun bliver en fantastisk mor. Jeg glæder mig også til at være en del af de smås liv, i hvert fald til de flytter hjemmefra :fnis: <3
Ja du er fantastisk at få på besøg når her er hvalpe, for jeg tror, at du har det lige så sjovt som dem.

Jeg håber sådan, at der kommer nogle tæver der ligner deres mor Navi. Helst et par stykker, så jeg har lidt at vælge imellem.


Tak hvor er du sød <3
Øhhhh jeg håber altså ikke der kommer FOR mange tøser der ligner deres mor :X En enkelt eller to, det er i orden, men så heller ikke flere :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Som min mor engang sagde: En fra eller til spiller ingen rolle.  :P
Ann Hillerslev.

KariN

#32
Citat fra: FerretParadise Dato 16. Januar 2012, kl. 09:54
Som min mor engang sagde: En fra eller til spiller ingen rolle.  :P

Var det ikke sådan at Mette endte med 4 hvalpe sidste år? ;)

:lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Citat fra: KariN Dato 16. Januar 2012, kl. 10:14
Citat fra: FerretParadise Dato 16. Januar 2012, kl. 09:54
Som min mor engang sagde: En fra eller til spiller ingen rolle.  :P

Var det ikke sådan at Mette endte med 4 hvalpe sidste år? ;)

:lol:
Jo jeg tror det.
Faktisk så synes jeg, at hun "mangler" en tæve mere i sin flok. Der er jo alt for mange hanner.  :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Griner højt... Jeg kan faktisk huske, da du og jeg snakkede om det i telefonen i sidste uge, der kunne jeg godt høre mig selv begynde at argumentere for at jeg muligvis skulle have en pige mere "Inani er jo også ved at blive gammel, og det er jo vigtigt at der er balance i flokken" bla bla bla, jeg kan godt selv høre det :fnis:
Dog vil jeg skynde mig at sige, at 4 hvalpe i år ABSOLUT IKKE KOMMER PÅ TALE :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ja den samtale husker jeg også meget tydeligt.
Jeg vil så lige sige, at du måske skulle øve dig i at tælle.  :lol:
Ann Hillerslev.

Mustela

Citat fra: lussingen Dato 16. Januar 2012, kl. 13:32
Dog vil jeg skynde mig at sige, at 4 hvalpe i år ABSOLUT IKKE KOMMER PÅ TALE :fnis:

Hvor er du kedelig Mette hehe :fnis:

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lussingen

 :fnis: Altså hvis nu, og jeg siger kun hvis, der skulle snige sig en ENKELT lille pige ind i flokken, så er det jo ikke jordens undergang :fnis: Men altså 4 stk.... Så er jeg sgu lige pludselig oppe på rigtig mange dyr :S
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 16. Januar 2012, kl. 16:55
:fnis: Altså hvis nu, og jeg siger kun hvis, der skulle snige sig en ENKELT lille pige ind i flokken, så er det jo ikke jordens undergang :fnis: Men altså 4 stk.... Så er jeg sgu lige pludselig oppe på rigtig mange dyr :S
Svaret er: Volier... :dans:
Ann Hillerslev.

lussingen

 :fnis: Så kan Stig, Jannich og jeg flytte derud og så får alle dyrene huset for sig selv :fnis: Øhhh eller omvendt
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Så er der gang i parringen og går alt godt, ventes der hvalpe omkring d. 9. april.  <3
Ann Hillerslev.

FerretParadise

Igår aftes så jeg tegn på liv i Navi's mave.  <3
Ann Hillerslev.

KariN

Citat fra: FerretParadise Dato  3. April 2012, kl. 09:08
Igår aftes så jeg tegn på liv i Navi's mave.  <3

Ihh hvor spændene :D

jeg glæder mig til at se hvor mange hun gemmer på :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Jeg håber hun har lyttet til sin madmor, og får 5-6 stykker.
Ann Hillerslev.

FerretParadise


Sådan her så Navi ud i torsdags.
Hun har planlagt termin om to dage, og jeg kan se liv i hendes mave, så det bliver spændende om hun har lyttet til mig, og får 5-6 hvalpe.  ;)

Ann Hillerslev.