Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Anders Lund Madsen

Startet af Minority ferrets, 18. Oktober 2011, kl. 20:53

Minority ferrets

Ja jeg kom da lige til at tænke på at vi slet ikke har lagt billeder ind af Anders :) Anders kommer fra Daniela i Holland og er født den 7. juli i år :) Han er bare SUPER dejlig og vi er SÅ glade for at vi tog ned og hentede ham :dans: Nå, men her er han så:















Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dyrenørden


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ihhh han er så fin! Er slet ikke missundelig :nej:

katjap


Minority ferrets

Tak :D vi er bare super glade for den lille behårede klump :love:
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Anne

sød :) Noget siger mig at det ikke er opdrætter der har valgt navnet! (fordi jeg er synsk!)

Minority ferrets

Citat fra: Anne Dato 18. Oktober 2011, kl. 23:34
sød :) Noget siger mig at det ikke er opdrætter der har valgt navnet! (fordi jeg er synsk!)

Haha Anne ;) jo det har hun da :P ej lille fyren hed bare dreng da vi hentede ham, men vi bestemte så at han skulle hedde Severus på hans papirer og så Anders sådan i daglig tale ^^ så hans fulde navn er Anders Severus Lund Madsen ;) Men han kan jo ikke hedde andet med det garn :D hihi
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Stubba

Igen .... Jeg stjæler ham! <3 .. Hvor er han dog bare bedårende!
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

AAAAAAAWWWWWWW  :love:

Hvor kært <3 .. Må jeg spørge hvem hans forældre er?  :-$

Vh. Marianne

Minority ferrets

Marianne: ja det må du gerne, men jeg kan ikke give dig svaret endnu da Daniela ikke har sendt hans papirer endnu :/
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Shamua

Ej hvor underligt, hun plejer ellers at være hurtig til sådan noget... Det var bare om han er i familie med Mactooo :P

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

#11
Citat fra: Shamua Dato 19. Oktober 2011, kl. 14:43
Ej hvor underligt, hun plejer ellers at være hurtig til sådan noget... Det var bare om han er i familie med Mactooo :P

Ej jeg ved nu ikke helt. Det kan forkomme det tager lidt tid hos Daniela. Men hun har også ofte meget travlt...
Men da jeg fik Emma, Kaya og William, der gik der også et par måneder før jeg fik deres stamtavle - og det endte med at jeg kun fik dem via mail.  Men jeg vidste så godt hvem deres forældre var da jeg havde været skrevet op til dem længe.

Malene

Tillykke med ham. Han ligner en lille frækkert :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Minority ferrets

Jeg får det også via mail :) men for mig haster det nu ikke mere end det vager :) jeg har helt sikkert fået det at vide hvem forældrene er hehe, men det kan jeg ikke huske ;)

Men tak ;) han er bare rigtig dejlig og nøj han er nem at have med at gøre!!!
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Shamua

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 19. Oktober 2011, kl. 15:09
Citat fra: Shamua Dato 19. Oktober 2011, kl. 14:43
Ej hvor underligt, hun plejer ellers at være hurtig til sådan noget... Det var bare om han er i familie med Mactooo :P

Ej jeg ved nu ikke helt. Det kan forkomme det tager lidt tid hos Daniela. Men hun har også ofte meget travlt...
Men da jeg fik Emma, Kaya og William, der gik der også et par måneder før jeg fik deres stamtavle - og det endte med at jeg kun fik dem via mail.  Men jeg vidste så godt hvem deres forældre var da jeg havde været skrevet op til dem længe.

.. igen underligt, hver gang jeg skriver om stamtavler, sådan generalt, plejer de at komme inden for 24 timer.. 48 timer hvis jeg er uheldig.. hmm.

Vh. Marianne