Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Anders Lund Madsen

Startet af Minority ferrets, 18. Oktober 2011, kl. 20:53

AlisVolatPropiis

Jeg er helt vild med dine navne altså...måske deler vi idoler :lol:

Han er bare en fin lille pelsfis med en kæææmpe næse <3

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Shamua Dato 19. Oktober 2011, kl. 15:19
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 19. Oktober 2011, kl. 15:09
Citat fra: Shamua Dato 19. Oktober 2011, kl. 14:43
Ej hvor underligt, hun plejer ellers at være hurtig til sådan noget... Det var bare om han er i familie med Mactooo :P

Ej jeg ved nu ikke helt. Det kan forkomme det tager lidt tid hos Daniela. Men hun har også ofte meget travlt...
Men da jeg fik Emma, Kaya og William, der gik der også et par måneder før jeg fik deres stamtavle - og det endte med at jeg kun fik dem via mail.  Men jeg vidste så godt hvem deres forældre var da jeg havde været skrevet op til dem længe.

.. igen underligt, hver gang jeg skriver om stamtavler, sådan generalt, plejer de at komme inden for 24 timer.. 48 timer hvis jeg er uheldig.. hmm.

Nu er det jo også et par år siden jeg fik dem, så det kan da være anderledes nu. Og jeg tror da bestemt heller ikke det er hverdag hos Daniela - og det siger jeg heller ikke.
Jeg mener bare.. det tog et par måneder med mine totter her også. Og hvis hun har meget travlt - evt hvis hun har mange hvalpe og får mange mails hele tiden, hvad hun ofte gør mens der er hvalpe - så kan det ske. Men man får det!! Hun har nu styr nok på sine ting ;)

Minority ferrets

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 19. Oktober 2011, kl. 15:41
Jeg er helt vild med dine navne altså...måske deler vi idoler :lol:

Han er bare en fin lille pelsfis med en kæææmpe næse <3

Hehe tak :D

Ja Daniela har travlt for tiden :) både med hvalpe, men også med kattene :) der var sphynx killinger på vej da vi hentede Anders ^^ men har rykket for tavlen igen :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Louise V


Anne

Du havde vel set tavlerne Maria? Man køber vel ikke avlsdyr uden at have set tavlen først?

Amazing Ferret

#20
Citat fra: Shamua Dato 19. Oktober 2011, kl. 15:19
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 19. Oktober 2011, kl. 15:09
Citat fra: Shamua Dato 19. Oktober 2011, kl. 14:43
Ej hvor underligt, hun plejer ellers at være hurtig til sådan noget... Det var bare om han er i familie med Mactooo :P

Ej jeg ved nu ikke helt. Det kan forkomme det tager lidt tid hos Daniela. Men hun har også ofte meget travlt...
Men da jeg fik Emma, Kaya og William, der gik der også et par måneder før jeg fik deres stamtavle - og det endte med at jeg kun fik dem via mail.  Men jeg vidste så godt hvem deres forældre var da jeg havde været skrevet op til dem længe.

.. igen underligt, hver gang jeg skriver om stamtavler, sådan generalt, plejer de at komme inden for 24 timer.. 48 timer hvis jeg er uheldig.. hmm.

Hver gang jeg har spurgt på en stamtavle får jeg dem også inden for 1-2 dage  :D

Lækker dreng du har fået dig  :D

Cille

Lækker fyr, som ville passe fint ind her :D <3

Shamua

Citat fra: Minority ferrets Dato 19. Oktober 2011, kl. 11:20
Marianne: ja det må du gerne, men jeg kan ikke give dig svaret endnu da Daniela ikke har sendt hans papirer endnu :/
Velkommen i familien  :love:

Vh. Marianne

Minority ferrets

Tak alle sammen :) vi har nu fundet ud af at Anders og Macto er halvsøskende :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Miliah