Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hjælp hvilken dyrlæge til vaccine.

Startet af lille_thor, 25. Oktober 2011, kl. 19:16

lille_thor

Jeg er rigtig glad for min dyrlæge i Kolding selvom de er pænt dyre. Men her sidst jeg var ved dyrlæge snakkede jeg vaccine med hende. Hun siger at de ka ikke få små vacciner hjem mere, kun en stor med en dosis der svare til 100 ildere og det blir dælme for dyrt.
Så vil lige høre om der er nogen der ved hvor dyrlægen har vaccine til bare 4 ildere ?
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Amazing Ferret

Jeg synes du skal fortælle din dyrlæge at man sagtens kan få dem hjem i de små doser.....sjovt alle andre dyrlæger kan og din lige pludselig ikke kan mere

mette11

Dyrlæger kan sagtens få vaccine hjem i små doser og emnet har været oppe før, fordi nogen dyrlæger åbenbart ikke kan kende forskel på to vacciner.

mette11

http://ferretopia.eu/index.php?topic=4552.45

Der skriver producenten selv at de leverer i små doser også, så hvis din dyrlæge ikke kan finde ud af at bestille det, så er vedkommende da et kvaj rent ud sagt!

lille_thor

Men hun sagde at de ikke kunne fåes i mindre. At det bar noget man havde bestemt for 4-6 mdr siden. Og at det var febrivac dist.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

mette11

Så har min dyrlæge særlige evner, for hun kunne da få den hjem i små doser i august.  ;) Men hun er også en super-dyrlæge.

lille_thor

Hmm jeg ringer lige til min imorgen og hvis de stadig ikke kan så må jeg de om jeg ka få en tid ved din dyrlæge inden jeg tager hjem fra Kbh efter udstillingen i dec.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Amazing Ferret

Så er min dyrlæge også super for de kan også få dem hjem  :fnis: :fnis:

lille_thor

Jeg tænkte lige, dem som jeres dyrlæger har, er det så ikke nogen de har liggende eller er det nogen de lige havde bestilt hjem ?
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

mette11

Jeg har lige skrevet og spurgt min dyrlæge.

Amazing Ferret

Min dyrlæge bestiller hjem når de er løbet tør

lille_thor

Oki jamen jeg må simpelthen ringe til birgith imorgen og snakke med hende om det og sige at alle andre dyrlæger kan. Det var nemlig margartha der dage de ikke kunne mere. 
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Shamua

#12
Jeg har også hørt for nylig, at de ikke kan bestille dem hjem i små doser mere :S Kan ikke huske hvem... og hvor.. og alligevel har jeg lige fået en enkelt vaccine.. hmmm

Vh. Marianne

lille_thor

Til jer som har skrevet i dennne tråd ( Mette, erika og Marianne) jeg har lige snakket med en dyrlæge skratær og fået en Tlf tid ved min dyrlæge imorgen. Hun ville meget gerne have hvis i ville skrive hvem jeres dyrlæge er altså navn, adresse og Tlf. For så vil hun tage kontakt til dem og høre hvor de får deres vaccine fra eller om de eventuel ku lave en aftale om at vi købte nogle stykker ved jeres dyrlæge.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

lille_thor

Sekratæren undersøgte nemlig også lige i deres system igen og der stod stadig at den kun fåes i 250 ml. Og det jo total langt ude når jeg kun skal bruge til 3 ildere i første omgang.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred