Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Det lang tid siden jeg har vist billeder... og der er maaaange

Startet af Cille, 7. December 2011, kl. 00:58

Cille

Her er lidt billeder af alle mine basser-
Beklager der er pænt mange  :fnis: og ikke alle er lige gode... og så har jeg få dyr der ikke har fattet det der med vinterpels :S

Moccachina som ikke er så sky mere som hun var da hun ankom her, men ved så ikke lige hvad der sker for hendes farve...underlig pastel




Dooley , min egen lille fesen chokolade <3

Se mig...se hvor sød jeg er



Rubina


Rubina goes... RUBZILLA




Manna




Medusa


Ehhhh sæl efterligning ??... muligvis :fnis:


X-Ray som ser ud til at tænke...WTF så du det

Okay kan det ædes?



Tofle



Det må have været hård lille tallerken...se hendes mund er trykket efter den :fnis:


Jaja her har vi så flagremusen alias Pluto... den grimmeste ilder jeg ejer,men det kan han jo ikke gøre for :lol:



Bermuda der var træt og desværre ser pænt dum ud :S



Ludo der jo bliver mere og mere lys




Epoxy den lille uldtot




Prins nitten som jeg ikke lige hvad han lave her på det første billede




Zoya som ser ok ud på det første, som faktisk er godt billede af hende :lol:... jeg kan ikke få gode billeder af den tøs.
Plus hun altid ser syg og misfarvet ud på de fleste billeder... hun har noget orange misfarvninger,men ikke så meget som det ser ud her

Hvad kan man sige ud over :lol:

Og det her er ikke bedre, der har hun sit dræber blik som hun er ret god til :fnis:


Hende her kender alle vist, behøver jo sådan set ikke skrive at det Titania :D




Lady kariama, som bare er en lille diva <3




Her er det Iluna som jeg har overtaget fra Lærke og hun gad desværre ikke helt det med billeder idag
(og ja hun er lidt bar på maven... hun er lidt tyk :-$)




Jeg overtog også Lucky sammen med Iluna.

Jeg bliver viiiiiiiiiild



Og den sidste er min lille polak Gaffa som jo slet ikke ligner den ilder jeg fik hjem :fnis:


Shamua

Hvor er Mocca blevet fin nu :) .. Hun ligner jo rent faktisk en pastel :fnis:

Nitten :love: Behøver jeg sige mere .. <3 <3

Nej, Gaffa har godt nok ændret sig meget siden du fik ham, han er blevet en rigtig køn dreng!

Jeg er glad for du vil passe på Iluna og Lucky :) Så ved jeg de altid forbliver tæt på mig og jeg kan besøge dem når jeg vil, tak for det :)

hmm, gad vide om Lucky har tænkt sig at skifte til vinterpels i år? :P

Vh. Marianne

Malene

Søde dyr du har :) Pluto ser ret overrasket ud, på det første billede :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Sølvsten


Lena og Peter

Grimme dyr....   :snebold:



Hvis det var mine illder, ville jeg skynde mig at sende Mocca og Nitten til Falster... Du kan da ikke have sådan et par dyr rendende... :P

mette11

Lækre kræ  :dans:...men der er da vist nogle stykker der ikke har fremtidige karrierer som modeller med de ansigtsudtryk de fremviser  :P

lizzy171002


R.I.P. Freja

alvin


www.fraekkefritter.dk

CMS

Kære Julemand,

I år har jeg 3 beskedne ønsker:
Rubina
Titania
Dooley

På forhånd tak,

Forventningsfulde hilsner fra Christina
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Du er ret god til at tage billeder af dyrene, de er virkelig gode, også selvom nogle af dem laver sjove ansigter.

Jeg synes Iluna er smuk, hun har en virkelig dejlig maske.  <3

Men var Iluna og Lucky ikke avlsdyr hos Ferrets of Milkyway? Skal du så avle på dem?
Beklager mit måske dumme spørgsmål.  :-$
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: FerretParadise Dato  7. December 2011, kl. 13:32
Du er ret god til at tage billeder af dyrene, de er virkelig gode, også selvom nogle af dem laver sjove ansigter.

Jeg synes Iluna er smuk, hun har en virkelig dejlig maske.  <3

Men var Iluna og Lucky ikke avlsdyr hos Ferrets of Milkyway? Skal du så avle på dem?
Beklager mit måske dumme spørgsmål.  :-$
Jo det var de, og svaret et virkelig indviklet  :(  ... Men "bottom line", de har det godt hos Hanne og de bor 25 min fra mig, og hvis jeg vil have linjerne tilbage kan jeg få dem :) .. Når det nu skulle være sådan at de skulle i nyt hjem, så er jeg taknemmelig for at Hanne vil tage dem :-$

Vh. Marianne

Nanna

Haha, hvor er det sjovt det første billede af Pluto :D Jeg synes altså han er så charmerende!

Dooley og Epoxy er altså også stadig mine to yndlings (selvfølgelig sammen med Tatiana og Pluto - det var jo derfor jeg MÅTTE have en hvalp fra dem :p )

Rigtig gode billeder! :)
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Eliza

sjove ansigter er da det bedste :) det viser bare hvor underlige og skøre vores kære tossede ildere er ;)  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Citat fra: Shamua Dato  7. December 2011, kl. 14:10
Citat fra: FerretParadise Dato  7. December 2011, kl. 13:32
Du er ret god til at tage billeder af dyrene, de er virkelig gode, også selvom nogle af dem laver sjove ansigter.

Jeg synes Iluna er smuk, hun har en virkelig dejlig maske.  <3

Men var Iluna og Lucky ikke avlsdyr hos Ferrets of Milkyway? Skal du så avle på dem?
Beklager mit måske dumme spørgsmål.  :-$
Jo det var de, og svaret et virkelig indviklet  :(  ... Men "bottom line", de har det godt hos Hanne og de bor 25 min fra mig, og hvis jeg vil have linjerne tilbage kan jeg få dem :) .. Når det nu skulle være sådan at de skulle i nyt hjem, så er jeg taknemmelig for at Hanne vil tage dem :-$
Super dejligt at I sådan kan hjælpe hinanden. Og tak fordi du ville svare på mit dumme spørgsmål.  :)
Ann Hillerslev.