Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Det lang tid siden jeg har vist billeder... og der er maaaange

Startet af Cille, 7. December 2011, kl. 00:58

Cille

Tak alle sammen :D... men det hårdt arbejde at få taget billeder her når man nu har så mange, og enes tålmodighed bliver sat på hård prøve :fnis:

Citat fra: Shamua Dato  7. December 2011, kl. 01:11
Hvor er Mocca blevet fin nu :) .. Hun ligner jo rent faktisk en pastel :fnis:

Nitten :love: Behøver jeg sige mere .. <3 <3

Nej, Gaffa har godt nok ændret sig meget siden du fik ham, han er blevet en rigtig køn dreng!

Jeg er glad for du vil passe på Iluna og Lucky :) Så ved jeg de altid forbliver tæt på mig og jeg kan besøge dem når jeg vil, tak for det :)

hmm, gad vide om Lucky har tænkt sig at skifte til vinterpels i år? :P

Nej jeg ved du elsker Nitten som blev født i dine hænder, ham den lille seje 6g hvalp

Ja Gaffa er blevet en helt anden ilder siden jeg fik ham, nu han da heldigvis ikke teenage sur mere :fnis:

Jamen jeg var jo vild med  lille lucky siden jeg så ham første gang, og Iluna har også sneget sig ind i mit hjerte nu....fyyyyy :fnis:

Citat fra: Malene Dato  7. December 2011, kl. 03:36
Søde dyr du har :) Pluto ser ret overrasket ud, på det første billede :lol:
Citat fra: Nanna Dato  7. December 2011, kl. 14:17
Haha, hvor er det sjovt det første billede af Pluto :D Jeg synes altså han er så charmerende!

Dooley og Epoxy er altså også stadig mine to yndlings (selvfølgelig sammen med Tatiana og Pluto - det var jo derfor jeg MÅTTE have en hvalp fra dem :p )

Rigtig gode billeder! :)

Pluto ser næsten altid sådan ud :fnis: det derfor jeg kalder ham for min flagremus og den grimmeste ilder... det ikke uden grund :lol:
Men han har så dejligt sind og charme... lige på nær overfor Erika... de er ikke venner de 2 :fnis:

Citat fra: Minority ferrets Dato  7. December 2011, kl. 07:48
Åh Hanne de er bare så lækre! Dejlige små pelsbørn :)
Tak...de så ikke altid man selv synes at de er dejligste, men for det meste er de da :D

Citat fra: Sølvsten Dato  7. December 2011, kl. 08:22
Søde dyr, men Tofle og Gaffa går lige i mit hjerte.

Det bare fordi du ikke har haft dem, og gaffa har været teenage sur ved dig :fnis:, og Tofle har så bare ingen hjerne :lol:
Hun danser jo altid rundt og båtter, og glemmer at se sig for :lol:

Citat fra: ilderbanden Dato  7. December 2011, kl. 08:42
Grimme dyr....   :snebold:



Hvis det var mine illder, ville jeg skynde mig at sende Mocca og Nitten til Falster... Du kan da ikke have sådan et par dyr rendende... :P

De for lille til at rejse selv :P

Citat fra: mette11 Dato  7. December 2011, kl. 09:02
Lækre kræ  :dans:...men der er da vist nogle stykker der ikke har fremtidige karrierer som modeller med de ansigtsudtryk de fremviser  :P

Ja der er et par stykker der burde lære lidt om at stå model.... men på den anden side, hvad skulle man så få et godt grin over :fnis:

Citat fra: CMS Dato  7. December 2011, kl. 11:51
Kære Julemand,

I år har jeg 3 beskedne ønsker:
Rubina
Titania
Dooley

På forhånd tak,

Forventningsfulde hilsner fra Christina

Tror desværre ikke Julemanden opfylder det ønske.
Det nok kun godt nok for eller havde jeg jo ingen basser tilbage :fnis:

Citat fra: Eliza Dato  7. December 2011, kl. 14:18
sjove ansigter er da det bedste :) det viser bare hvor underlige og skøre vores kære tossede ildere er ;)  :lol:

Ja det, og kikset billeder af dem.
Jeg har ggodt nok mange sjove billeder af dem, men hvad hjælper det når man nu ville vise "pæne" billeder af dem.
Men ja man må acceptere at selv det har de deres egen mening om :lol:

Citat fra: FerretParadise Dato  7. December 2011, kl. 13:32
Du er ret god til at tage billeder af dyrene, de er virkelig gode, også selvom nogle af dem laver sjove ansigter.

Jeg synes Iluna er smuk, hun har en virkelig dejlig maske.  <3

Men var Iluna og Lucky ikke avlsdyr hos Ferrets of Milkyway? Skal du så avle på dem?
Beklager mit måske dumme spørgsmål.  :-$

Tak.
Ja Iluna har super fin maske, og et pragtfuld sind :D

Det andet har Marianne jo svaret på  :fnis:
Jeg blev bare så glad da jeg blev spurgt... i første omgang var det mest over Lucky, men som jeg har skrevet længere oppe så er hun ved at snige sig ind i mit hjerte <3
Hun har ikke rigtig haft tid til at slappe af, der sker lidt for meget her... men igår kom hun selv og skulle op og ligge og nusse <3
Så smelter man jo <3

Sølvsten

[quote Søde dyr, men Tofle og Gaffa går lige i mit hjerte.
[/quote]

Det bare fordi du ikke har haft dem, og gaffa har været teenage sur ved dig :fnis:, og Tofle har så bare ingen hjerne :lol:
Hun danser jo altid rundt og båtter, og glemmer at se sig for :lol:

Gaffa faldt næsten i søvn i min hånd Han var bestemt ikke sur på mig. Tofle ligner mig på mange måder så derfor er jeg faldet for hende he he

Cille

Citat fra: Sølvsten Dato  7. December 2011, kl. 15:45


Gaffa faldt næsten i søvn i min hånd Han var bestemt ikke sur på mig. Tofle ligner mig på mange måder så derfor er jeg faldet for hende he he

Han var også en mega sød hvalp, men den sidste ca. 1½ mdr har han var lidt slem, men nu er det ved at være ovre.
Så han er sød igen, men han har været billigt til salg de dage hvor han var en idiot rent ud sagt... nu stinker han bare, fordi han er ved at gå i brunst :fnis:

Jeg må lave ny Tofle til dig...lige nu regner jeg da med at lave den samme parring

Dyrenørden

Jeg synes bare Gaffa er sååå smuk og ser såå sød ud! Faldt pladask for ham allerede da du lagde de første billeder ind af ham hvor han ser lidt goofy ud ;)

Cille

Han ser nu stadig goofy ud...lille fed,dellet,kompakt og nu også stinkende  :fnis:

AlisVolatPropiis


KariN

Hvor er de skønne alle sammen :D

Lucky har et rigtig kært ansigt og et dejligt blik :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie

Dejligt med nye billeder, og hold op hvor har du fået mange nye jeg skal hilse på engang :D

Cille

#23
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  8. December 2011, kl. 08:00
Det er virkelig svært at sukke og savle samtidigt!!! <3
Ja det må være lidt svært, og at du også på samme tid skal sidde, og messe det der du ved nok med silver ;) :fnis:

Citat fra: KariN Dato  8. December 2011, kl. 08:05
Hvor er de skønne alle sammen :D

Lucky har et rigtig kært ansigt og et dejligt blik :)

Tak :)
Lucky er bare sådan i det hele taget ret kær, og ja hans blik er bedårende <3

Citat fra: Julie Dato  8. December 2011, kl. 13:39
Dejligt med nye billeder, og hold op hvor har du fået mange nye jeg skal hilse på engang :D

Ja der er da kommet lidt nye til, men også et par stykker er forsvundet :(... og en er givet væk for hans skyld.
Savner nu min nom nom(colombo) indimellem, men han har det godt hos svetlana :)
Dejligt med nye billeder, og hold op hvor har du fået mange nye jeg skal hilse på engang :D

Anne

Smukke billeder! Jeg synes stadig du skulle have sendt illuna hjem med mig den dag jeg var på besøg...! :P

Shamua

#25
Citat fra: Anne Dato  8. December 2011, kl. 16:47
Smukke billeder! Jeg synes stadig du skulle have sendt illuna hjem med mig den dag jeg var på besøg...! :P
Din stakkel Anne. Først Arya og så Iluna.. Skal jeg finde en pige til dig næste år? :P

Vh. Marianne

Anne

Det er lige før, men det er lidt din skyld med illuna, og hey marianne, kan du så skrive til mig :P har prøvet at få fat på dig hele dagen!

Shamua

Citat fra: Anne Dato  8. December 2011, kl. 22:33
Det er lige før, men det er lidt din skyld med illuna, og hey marianne, kan du så skrive til mig :P har prøvet at få fat på dig hele dagen!

Awa :( tror blæsevejret har ødelagt min forbindelse delvist i dag :S

Vh. Marianne

katja

ejer af 7 dejlige trolde,