Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ophørsudsalg :P

Startet af Dark Crystal Ferret, 18. Februar 2012, kl. 13:20

Dark Crystal Ferret

Som en del af vi lukker vores opdræt og skal sælge ud af dyrene. Vil vi også sælge lidt ud af nogle af alle de ting vi har brugt til opdrættet og dyrene.
Jeg har forsøgt at få billeder af det hele. Men de to bure er pakket ned pt, så dem kunne jeg ikke få op og tage billede af.
Men har fundet billeder på nettet der er magen til dem og nogle andre ting jeg heller ikke lige kunne få billede af.

Alle tingene er en selvhenter. Vi har ingen bil, så vi har ingen mulighed for at komme ud med noget. Og jeg kan ikke pt lige finde tiden til at sende det ud :-$

Stort bur 2 år gammelt, fejler intet - før brugt som føde bur - Ny pris 800kr - Vores pris 400kr - eller byd
I kan læse mere om buret her, det er dog ikke købt her, men det er det samme bur. http://www.anthons.dk/shop/extra-l-kaninbur-936p.html


Udstillings bur - 1 år gammelt. Ny pris 1500kr - Pris nu 500kr - eller byd.
Det kan sikkert godt bruges som ophold til én ilder, hvis den går meget ude. Men buret er ikke så stort, så vi har valgt kun at bruge det til udstilling.

http://www.kirstensdyrebutik.dk/24/c47/m598/ilder/bure/ilderbur_chinchillabur_83x57x110_cm/

Hjerte kradsebræt - under 1 år gammel, har fået lidt mørke mærker, men fejler ellers ikke noget - Byd på det.. jeg ved ikke hvad jeg vil have for det :-$ :fnis:

http://www.zooplus.de/shop/katzen/kratzbaum_katzenbaum/kratzbaum_klein/kratzbaum_klein_60cm/15028

To transport kasser. Kan åbnes for oven, og der er huller så man kan sætte en køje fast inde i det. 150kr stk.


Stor hunde kurv - var lidt et fejl køb, men sener fandt vi ud af at et helt hold let kunne ligge sammen i den, hvilket de virkelig elsker når de er ude og vil sove. Vi har to og sælger nu den ene. Byd!!!  :)


5 Bakker. De fungere fint og så fylder de ikke så meget fordi de er runde, men det er vaskebaljer. Byd!


Småting - byd


To seler. Den grønne er lavet af Stubba og er til store hanner. Den blå er til små tæver og købt i Kirstens dyrbutik.
madskålene er hjerteformet og jeg har to i hver farve. Grøn, lyseblå, Lyserød
En drikke dunk på 150ml - før brugt til at sætte på transport kasserne.
Noget tørfodder jeg vandt/eller fik på DIU. Vores dyr får ikke sådan noget.
Noget legetøj - ligner en flad kylling. Men vi har alt for meget legetøj nu, så sælger også den.
2 dåser Killingmælk fra royal canin. Den ene er der brugt en pose i. Den anden er uåbnet. De indeholder i alt 3 poser mælke pulver og noget grej til at lave mælken med.
Jeg har 15 af de der killinge pakker som indeholder noget Royal Canin Kitten 36, og en pakke våd foder. Vi brugte dem som en del af hvalpe pakken. Men jeg aner ikke hvad jeg vil have for dem. Så byd endelig.

Neglesaks- tænkte en 20 - 30 kr for den.


3 seler - den ene med passene snor. Selerne er lavet af Stubba og har små hjerter på. + den der dims man sætter snoren fast i, sidder nede ved maven, sådan at ilderen når de går ikke er ved at blive kvalt når den hiver i snoren.


Og sidst men ikke mindst.

Et gavekort på 100kr til en Barf Butik. Vandt det til DIU - men kommer altså ikke lige forbi Ålborg lige forløbig - sorry :lol: - 100kr for gavekortet.
Jeg kan måske godt sende det her. Det er langt at køre for et lille gavekort. Så hvis i betaler porto kan jeg godt sende den her.


Så jeg tror pt, det var det. Men kan ikke afvise vi har mere der skal sælges sener  :lol: :lol: :lol:

dejligste

vi kunne godt være interesseret i bur nr. 2 (det største)  :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

katja

vi kunne godt være interserret i transport kasserne
ejer af 7 dejlige trolde,

Dark Crystal Ferret

Citat fra: dejligste Dato 21. Februar 2012, kl. 15:52
vi kunne godt være interesseret i bur nr. 2 (det største)  :)

Det høje bur - nr 2 af burene på billedene- er solgt. Var det det du mente?
Det første af dem er det største. Robert har målt det nu, og siger målene er : H:61 -  B:55 - L:120

Citat fra: katja Dato 21. Februar 2012, kl. 19:46
vi kunne godt være interserret i transport kasserne

Er i interesseret begge to eller kun det ene? De er stadig ledige begge to, hvis det er?

dejligste

Ja det var det høje bur vi var interesseret i, men ærgeligt ærgeligt.

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Dark Crystal Ferret

Citat fra: dejligste Dato 21. Februar 2012, kl. 20:57
Ja det var det høje bur vi var interesseret i, men ærgeligt ærgeligt.

ja okay..

Anne

100 kr + porto virker umiddelbart ikke som den bedste handel for et gavekort på 100 kr.. eftersom det vilel være meget nemmere og billigere bare tage ned og bruge 100 kr fra ens konto, der er jo ingen fordel i at have et gavekort frem for kontanter og som du sælger det nu taber man jo på det :) Ved ikke om du ikke lige havde tænkt på det eller om det er en skrivefejl.

Minority ferrets

Jeg vil gerne købe dit kradsetræ :) hvad skal du have for det inklusiv Porto til Vejle? :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Minority ferrets Dato 22. Februar 2012, kl. 11:02
Jeg vil gerne købe dit kradsetræ :) hvad skal du have for det inklusiv Porto til Vejle? :)

prøv at spørg Pia om hun kan havde det med i bilen hjem deroverfra. Så sparer du da portoen ;)

Minority ferrets

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 22. Februar 2012, kl. 12:15
Citat fra: Minority ferrets Dato 22. Februar 2012, kl. 11:02
Jeg vil gerne købe dit kradsetræ :) hvad skal du have for det inklusiv Porto til Vejle? :)

prøv at spørg Pia om hun kan havde det med i bilen hjem deroverfra. Så sparer du da portoen ;)

Se det ville være smart :D må lige høre hende. Hvad skal den koste Maria :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Minority ferrets Dato 22. Februar 2012, kl. 12:32
Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 22. Februar 2012, kl. 12:15
Citat fra: Minority ferrets Dato 22. Februar 2012, kl. 11:02
Jeg vil gerne købe dit kradsetræ :) hvad skal du have for det inklusiv Porto til Vejle? :)

prøv at spørg Pia om hun kan havde det med i bilen hjem deroverfra. Så sparer du da portoen ;)

Se det ville være smart :D må lige høre hende. Hvad skal den koste Maria :)

Tjaaaa.. hvad vil du give :fnis: :P

Minority ferrets

Hvad med 50 kr? :) hvis du skriver den er lidt slidt :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Minority ferrets Dato 22. Februar 2012, kl. 18:23
Hvad med 50 kr? :) hvis du skriver den er lidt slidt :)

Ej det er lidt mørke pletter ved hullet til den nederst kasse. Jeg kan ikke få dem, af selvom jeg har prøvet. Men den er ikke slidt som sådan ellers. Den er købt i sommers.
Hvad ville du sige til 70kr - syndes en 50 er lidt lidt...  :-$

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Anne Dato 21. Februar 2012, kl. 22:34
100 kr + porto virker umiddelbart ikke som den bedste handel for et gavekort på 100 kr.. eftersom det vilel være meget nemmere og billigere bare tage ned og bruge 100 kr fra ens konto, der er jo ingen fordel i at have et gavekort frem for kontanter og som du sælger det nu taber man jo på det :) Ved ikke om du ikke lige havde tænkt på det eller om det er en skrivefejl.

Anne du har ret.
Jeg har foræret det til en af vores dyrs nye ejere nu. Hun bor nemlig i Ålborg, og vores dyr er jo glade for barf.. så volla.. god løsning  :lol:

Minority ferrets

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 22. Februar 2012, kl. 19:52
Citat fra: Minority ferrets Dato 22. Februar 2012, kl. 18:23
Hvad med 50 kr? :) hvis du skriver den er lidt slidt :)

Ej det er lidt mørke pletter ved hullet til den nederst kasse. Jeg kan ikke få dem, af selvom jeg har prøvet. Men den er ikke slidt som sådan ellers. Den er købt i sommers.
Hvad ville du sige til 70kr - syndes en 50 er lidt lidt...  :-$

Det er fint :) og så havde du jo selv en tanke om prisen alligevel hehe ;) Pia tager det med til mig når hun skal over til dig :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html