Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Janus og Lucky på tur

Startet af Amazing Ferret, 28. Februar 2012, kl. 17:42

Amazing Ferret

Hanne og jeg er begyndt at gå ture flere gange om ugen og så har vi et par ildere med  :D

I dag var det så Lucky og Janus som var med

Først Lucky







Jeg vil opppppppppppppppppppp moar  :fnis:


Ahhhhhhhh hygge med mor




Og så er det Janus, som jeg har overtaget fra Maria af. Jeg er utrolig glad for at jeg måtte købe ham. Han er en lækker dreng <3








Og så skulle der lige rulles





lussingen

Sikke nogle dejlige billeder <3 Ham Janus ser ud til at være en rigtig charmetrold <3 Og lille Lucky en rigtig kysseilder :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Hvor ser det bare hyggeligt ud.  :)
Ann Hillerslev.

Cille

Det var også hyggeligt og nu Lucky da ved at fatte pointen i at gå tur :fnis:
Men han er mors lille dreng og skal tit lige op og hygge lidt, inden man kan gå videre.
Han er også hele tid opmærksom på om jeg nu er med, for tænk nu hvis jeg blev væk.... det er lidt sødt <3

Og Janus brugte det meste af tiden på at lave rulle fald :lol:

Dyrenørden

Dejlige billeder! Og nøøj ham Janus ser skøn ud!

Shamua

Åhhhhh dejlige dyr :love: Lucky, jeg elsker dig <3 :P Janus er også bare lækker :)

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Åhh hvor er det herligt at gense den kære bamse :love: Han har altså bare sådan et dejligt ansigt.. Jeg er glade for at han bor hos dig Erika. Så ved jeg han har det godt og jeg kan blive ved med at følge ham. Dejlige dejlige dreng. Og Lucky er godt nok en smuk pige :)

Amazing Ferret


Dark Crystal Ferret


Sølvsten


englefugl

Det ser rigtig hyggeligt ud :) og dejlige dyr  <3

AlisVolatPropiis

De er sgu nogle smukke udgaver af hver deres farve og pelskategori....jeg savler! <3

Btw Hanne og Erika...i to er på skjul den kommende hvalpesæson...just so you know!!! :P

Cille

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 29. Februar 2012, kl. 10:35
De er sgu nogle smukke udgaver af hver deres farve og pelskategori....jeg savler! <3

Btw Hanne og Erika...i to er på skjul den kommende hvalpesæson...just so you know!!! :P

Trine hvad blev der af det med du bare kan lukke dine øjne og lade være med at kigge i trådene :P
Og du skal snart til at lukke dem ;) :dans:

Louise V

Skønne billeder :)

Båt båt Janus fra din søn Kessler  ;)