Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Alt begyndelse er svær

Startet af Dark Crystal Ferret, 5. April 2012, kl. 15:43

Dark Crystal Ferret

Jeg elsker at tage billeder af vores dyr udendørs, da jeg elsker at se dem udforske naturen og se dem lege og hygge sig på gåture.
Vi valgte derfor i påsken at tage vores to piger - Angel og Bomuld med ud. De er flyttet ind sidst, og de har ikke været van til gå ture i deres liv. Og måske især for den aldrende dame Bomuld er natur ikke sjovt.

Angel derimod kan hurtigt finde det sjove i at gå tur med os. Og har allerede været ude på mange lange gå ture også.







Jeg tror aldrig Bomuld været vant til at gå tur udendørs. Og hun kan bestemt ikke lide det. Men vi syndes hun skulle have én chance mere for at se det sjove i det.

Men i starten var det lidt svært for Bomuld at kunne se NOGET sjovt i gårtur :X



Det er koldt, det er stort og det er ikke spor sjovt - NÅ!!


Totalt utilfreds gammel pige! Madmor og Madfar er dumme!!!


Hænder til at hjælpe var der nok af til at hjælpe :dans:



Men ak nej, det var stadig ikke nok. Bomuld syndes verden udenfor var meget skræmmende og så var det også koldt og det blæste!! Uff altså :X



Vi valgte så at sætte agent Angel 007 på sagen!!! Og det hjalp betydeligt på Bomulds lyst :dans:





Og laaaaangsomt men sikkert, begyndte Bomuld at nyde at lege med Angel, og være ude! Især når der var en masse spændende græs man kunne rode rundt i.









Det hjælper altid at putte sig ind til Nadia







Det var lige en lille historie om hvordan Bomuld overvandt sin frygt for natur og gå ture, og jeg tror faktisk hun nød turen til sidst. For det var Angel der ville ind da vi nærmede os vores hus igen. Bomuld var mere optaget af at grave huller i græs planen.

Og Og og dagens billed kiks!!! En ilder med hoved i begge ender ??  :lol:





Lena og Peter

Angel og Ramses ligner altså hinanden rigtig meget i ansigtet... :) Man er ikke i tvivl om at de er søskene..  :love:

Dark Crystal Ferret

Nej den kan de ikke løbe fra. Jeg er også spændt på at se hvordan det kommer til at gå når de begynder at skulle deltage på de samme udstillinger :fnis: uhh det er spændende hvordan de kommer til at klare den - Hvis/når de ender i samme klasse.