Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Til ejere der bruger Dyrlaege Pedersen i Vejle

Startet af Carina, 19. April 2012, kl. 08:58

Carina

Hej alle ildere ejere der bruger Dyrlaege pedersen til jeres smaa basser

Jeg vil bede jer alle om en kaempe tjeneste. Dyrlaege Pedersen vil gerne have hver enkelt ejers accept foer jeg kan faa udleveret data til mit speciale, og han proever selv at ringe rundt for at hoere om I vil give lov til at jeg faar data om jeres aflivede ildere.
Saa jeg ville hoere om I vil goere mig den kaempe tjeneste at ringe til ham og give mig (carina Ingemann) lov til at modtage data fra jeres aflivede dyr.

Oplysninger om anonymitet:
-   Jeres oplysninger vil blive behandlet fortroligt og anonymt.
-   Oplysninger der indgår i rapporten vil blive opbevaret forsvarligt indtil rapporten er afsluttet. Herefter makuleres alle oplysninger.
-   Ingen klienter, patienter eller klinik/hospital navne vil blive nævnt i rapporten
-   Der er ingen risici forbundet ved deling af oplysningerne.

Jeg, som studerende, ved at jeg har ansvaret for at håndtere data, under dataindsamlingen og opbevaringen af data, så fortrolighed og anonymitet opretholdes. Anonymiseringen forudsætter, at navn, CPR-nummer, stilling, adresse, klinik, hospital, kommune eller lignende der kan identificere klienten eller patienten, er fjernet i rapporten.

Jeg sætter virkelig pris på jeres hjælpsomhed og håber på at høre fra jer snarest. Såfremt I yderligere spørgsmål eller problemer i forbindelse med data indsamlingen, kan I kontakte:
Carina Ingemann (ingemann@dsr.life.ku.dk / tlf: 26299056).

Haaber meget at i vil goere mig denne tjeneste, da det er vigtig for mig at faa saa mange data som muligt.

mvh Carina

mette11

Prøv at kontakt Helle Winther! Hun har i hvert fald brugt ham og hun har/har haft et hav af dyr, så der må være seriøst meget materiale til dig at hente der! Jeg tror ikke at Helle er herinde ret ofte mere, så prøv at få fat i hende på anden vis  ;)

Carina

mange tak, har prøvet at finde hende, men hun er ikke bare at finde oplysninger på  :( men prøver igen lidt mere konsentreret i dag. Men tusind tak