Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Mine bure og Løbegårde (ude og inde)

Startet af Cille, 10. August 2012, kl. 21:34

Cille

Jeg fik endelig bygget en ny udevoliere i år, og dyrene elsker den.
Jeg går så stadig og laver lidt om med ting inde i den, men det vil man nok altid gøre.

Derudover lavede jeg om nede i kælderen, så det stor hold fik pæn stor løbegård, det betød så at jeg fjernede den af af løbegårderne i det ene rum, så det blev til en.
Men drengene kan godt bo i et af burene....de overpisser da så det mindre :fnis:
Bure har jeg jo pænt mange af, i alle mulige størrelser. (de fleste står tomme)
Men her er billederne.

Først den gamle udevoliere, som stadig er i brug, og den ser ikke så pæn ud mere, men dyrene kan godt li den. (det hænger sammen)


Så den fine nye.
Den er delt i 2, men hvis engang mine dyr gider at enes, kan man hurtig lave det til 1.



Så det indenfor, og her er det den store løbegård først.
Den ligger bagved det hele som man kan se på billedet.

indefra løbegården fra den ene side


Fra den anden side


så den lille løbegård som er i det samme værelse og lige efter af det store bur som også er der.

Den løbegård her står næsten altid tom,det er til pasning eller når der er hvalpe


Står også tom, bruger det til gæste ilder


Så det andet værelse.
Først løbegårdene og så bure

Løbegård 1



Løbegård 2 (der bor Lucky)


Står tom


Her bor Gongon imens han er her, ellers står det også tom


Det til højre i 3 etager, der bor Dooley og X-ray....de andre er også tomme.


Så har jeg en masse små bure,men dem gad jeg ikke tage billeder af....de fleste bure bliver kun brugt til hvalpe,udstilling eller til når jeg passer ilder eller de ikke kan enes :fnis:

Lena og Peter

Det ser rigtigt godt ud... Vi glæder os allerede til næste gang vi kommer på besøg..  :)

Amazing Ferret

Mine dyr er meget misundelige på de udendørs løbegårde   :fnis:

Cille

#3
Den er også rigtig fin...glæder mig nu til der begynder at gro lidt græs og andet derinde.
Men de har gravet de fineste huler derud...er faktisk lige faldet gennem en af dem, da jeg skulle hente dem ind :fnis:

FerretParadise

Ja nu hyler mine ildere også op om, at de vil bo hos dig næste gang vi skal til jylland på udstilling.  :lol:
Ann Hillerslev.

Cille

Kommer jo an på hvornår, hvis det er udenfor altså.
Men jeg nyder godt nok at jeg har fået den voliere lavet...det skønt at kunne smide dem derud og de kan krudte af.
Så kommer de ind dejlig trætte :D

Tanja11

Nøj en fed løbegård den nye der, *misundelse*
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Malene

Det ser godt ud! :D Jeg er helt vild med det puslespilsgulv. Det ser fedt ud sammen med de helt hvide vægge osv.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Cille

Citat fra: Malene Dato 10. August 2012, kl. 23:49
Det ser godt ud! :D Jeg er helt vild med det puslespilsgulv. Det ser fedt ud sammen med de helt hvide vægge osv.
Hehe det fede ved det gulv er så at det faktisk er selvlysende i kanterne...total fed gulv

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Eliza

Synes det er dejligt at se de har fået en voliere, det må de virkelig nyde (selvom de havde en i forvejen) :) Om der kommer til at gro græs er nok ikke sikkert. Min erfaring er at det er svært for noget som helt at gro, hvis det ikke var der i forvejen  :lol: men ukrudt gror ok godt ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Miss-Bjerregaard

Ej hvor ser det godt ud. Jeg har 4 stks ilder, som utrolig gerne ville boltre sig i de løbegårde :D
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

PiaLyng

Hvor er de voilere bare fine :)! Er vildt misundelig!

Cille

Citat fra: Eliza Dato 11. August 2012, kl. 10:17
Synes det er dejligt at se de har fået en voliere, det må de virkelig nyde (selvom de havde en i forvejen) :) Om der kommer til at gro græs er nok ikke sikkert. Min erfaring er at det er svært for noget som helt at gro, hvis det ikke var der i forvejen  :lol: men ukrudt gror ok godt ;)

Tak.
Jeg har også haft mange ilder med sorte næser, de sidste 14dages tid :lol:
Så de nyder den, og den gør jeg såmænd også, for det er rart at vide at de får brugt en masse krudt og bliver naturligt trætte.
(Og jeg føler jeg har lidt ferie, nu når de hygger derude  :D, selvom de jo kommer ind hver aften, men så er de trætte)

Men de elsker nu også den nede i kælderen, og der kan ungdyrene jo også lege, når de andre gerne vil sove...der er jo masser af plads.

Der er nu begyndt at gro græs inde bagved, og ukrudt må også gerne gro der, bare det ikke kun er jord.
For deres huler holder jo bedre hvis der er en form for rodnet, der holder jorden fast.
Her til efteråret vil jeg også prøve at plante lidt buske/træer derinde.... så det kan nå at få fat med rødderne inde dyrene til foråret kommer ud igen.
Ellers så det spildt arbejde :lol:

Citat fra: Miss-Bjerregaard Dato 11. August 2012, kl. 11:21
Ej hvor ser det godt ud. Jeg har 4 stks ilder, som utrolig gerne ville boltre sig i de løbegårde :D
Du må da godt forbi en dag og lade dem boltre sig :D
Jeg kan godt give en kop kaffe eller andet imens :D

Citat fra: PiaLyng Dato 11. August 2012, kl. 13:42
Hvor er de voilere bare fine :)! Er vildt misundelig!
Det ville jeg også være hvis ikek det var min.
Jeg har tit været misundelig på Eliza og Mette11, når de har vist billeder af deres fine løbegårde.
Der kunne min den gamle jo slet ikke være med :fnis:
Jeg ville jo så ønske det kun havde været en og ikke 2, men når tosserne nu ikke kan enes, så måtte de nøjes med at den blev delt i 2 og var det mindre.
Men den virker nu fint stor nok til dem, og jeg kan sidde i lang tid, og bare glo på dem farte rundt derinde...selv gamle Titania slår koldbøtter derinde.

Miss-Bjerregaard

Det kunnne da ltde som en god ide ;) holder dig måske endda på ordet . Har en lille pige, som er helt vildt med jord og mine store drenge elsker når de får lov og lege mens vi går tur. Glæder mig til vi skal flytte i hus . Så ved jeg hvem der skal bygge voiliare til mig ( CILLE) :D
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33