Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvalpene fra i år

Startet af Cille, 10. August 2012, kl. 21:57

Cille

Her er de hvalpe fra i år,som jeg selv har avlet eller købt.
Ikke alle billeder er lige gode, men hvalpe er jo sådan nogen med krudt i røve...så jeg er glad for min pasta,så man da kan se lidt hvordan de ser ud, og ikke bare sådan en sløret ting der er et sted på billedet :lol:

Først min kønssygdom Klamydia :fnis: (eget avl)





Så min hybrid,Divlja Serbia (fra Serbien)





Så har vi her Mimose, som jeg flere gange har overvejet at sælge(til dem der nysgerrig, så det pga jeg måske heller ville lave anden parring med Dooley og beholde fra, men jeg elsker jo mimose,så det aldrig kommet til mere end jeg overvejer....også eget avl)





Så er det her Tvebak, (eget avl)





Så til Corvette, som er søster til Erikas Bugatti (fra Soelberg's sun)


Og så gik hun amok på tæppet som skulle ædes



Sidst min lille pipskid,kylling, pylre røv eller hvad man nu lige skal kalde ham af øgenavn.
Han er så forsigtig, og render i røven af mig og siger lyde....og for første gang har min mor sagt...ham vil jeg gerne have :o
Han er den størreste charme trold og har pragtfuld rolig sind...kan så være det går over, han er jo kun 8 uger imorgen :lol:

Little Portlee Sweetpie (eget avl)







Her er hvad der så sker da han fik pasta :lol:.... kan man andet end at over elske ham, den lille nar


Amazing Ferret

Tvebak trænger da vist til at få renset negle  :fnis: :fnis:

Det er bare super dejlige hvalpe allesammen

Cille

Ja :fnis:
Det jo fordi de har været ude og grave...så de er mere eller mindre alle beskidte

FerretParadise

Jeg er vild med din lille nar.  <3
Ann Hillerslev.

Cille

Han er også skøn Ann :D
Jeg er så taknemmelig for han kom til verden <3

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Cille


Zopad

Nøj hvor er de bare skønne alle sammen  <3
Apollo & Draco <3

Shamua

#8
Åhh de hvalpe, der er flere af dem der godt kunne bo hos mig  :fnis:
Mit hjerte banker især for Portley, når jeg ser ham, så ved jeg at det var det rigtige valg at lave den lille upser i England <3 Men ham Portley har jeg jo også haft en godt øje til siden jeg så ham første gang hvor mit hjerte smeltede ud over hele dit soveværelse :D

Og hold op hvor Klamydia ligner sin far, bare lige med sin mors næse  :lol:

Serbia <3 Tvebak <3 Corvette <3

Vh. Marianne

Sølvsten

jeg er vild med din kønssygdom.

Nanna

Sååå dejlige!! Elsker Portlee Sweetpie og Tvebak! <3
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

PiaLyng

De alle er bare så smukke :D! Og elsker bare billederne af Tvebak.. :love:
Og det sidste billed af Portlee er bare kært <3!

Cille

#12
Citat fra: Shamua Dato 11. August 2012, kl. 08:46
Åhh de hvalpe, der er flere af dem der godt kunne bo hos mig  :fnis:
Mit hjerte banker især for Portley, når jeg ser ham, så ved jeg at det var det rigtige valg at lave den lille upser i England <3 Men ham Portley har jeg jo også haft en godt øje til siden jeg så ham første gang hvor mit hjerte smeltede ud over hele dit soveværelse :D

Og hold op hvor Klamydia ligner sin far, bare lige med sin mors næse  :lol:

Serbia <3 Tvebak <3 Corvette <3

Synes alle fra det kuld fra Iluna ligner deres far mest af udseende, men med deres mors næse og øjne. :)

Serbia ved jeg godt at du er vild med og at det volder dig problemer næste år når hun bliver parret :P :fnis:
Nok det samme med Corvette, men det komme jo så an på hvem jeg putter på hende.
Tvebak har du jo også fulgt tæt, fordi han havde en dum mor.... men han er blevet dejlig, og skide irreterende ganske som en ilder hvalp skal være.

Portlee er jo også i familie med din Venus, og Mannas hvalpe har jo altid haft et eller andet over sig.
Jeg husker fint dit bilk den første gang du skulle holde ham....det var bare kærlighed <3 og er ret sikker på du ville kunne blive fristet engang af hans hvalpe, til trods for hans hagesmæk :D

Citat fra: Sølvsten Dato 11. August 2012, kl. 08:59
jeg er vild med din kønssygdom.

Hun er også lækker tøs...fræk, men sød :D

Citat fra: Nanna Dato 11. August 2012, kl. 08:59
Sååå dejlige!! Elsker Portlee Sweetpie og Tvebak! <3

Ja de er skønne, og jeg overelsker også de 2.....De er lidt noget særligt.
Tvebak for have overlevet hans mors adfærd, og Portlee for have overlevet fødsel :D <3

Citat fra: PiaLyng Dato 11. August 2012, kl. 12:44
De alle er bare så smukke :D! Og elsker bare billederne af Tvebak.. :love:
Og det sidste billed af Portlee er bare kært <3!

Tak ,selvom jeg ikke selv er tilfreds med billederne, men han kan slet ikke sidde stille ham Tvebak.
Ikke engang med pasta :fnis:
Ja det sidste billede er bare så nuser, men det hjælper jo også at Portlee er så nuser som han er <3 <3

HSS

ejjjj hvor er de skønne.... er vitterlig syg " den lille nar"... foruden blev helt varmt om hjertet ved at se dem alle.... meget smukke

Mimse-mia

ELSKER PORTLEE <3 og elsker hans lyde :D
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi