Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hvalpene fra i år

Startet af Cille, 10. August 2012, kl. 21:57

Cille

Ja Portlee vinder hjerter overalt.
Jeg burde optage ham, så alle kan høre ham snakke med "mor" <3

Shamua

Citat fra: Cille Dato 11. August 2012, kl. 14:02
Citat fra: Shamua Dato 11. August 2012, kl. 08:46
Åhh de hvalpe, der er flere af dem der godt kunne bo hos mig  :fnis:
Mit hjerte banker især for Portley, når jeg ser ham, så ved jeg at det var det rigtige valg at lave den lille upser i England <3 Men ham Portley har jeg jo også haft en godt øje til siden jeg så ham første gang hvor mit hjerte smeltede ud over hele dit soveværelse :D

Og hold op hvor Klamydia ligner sin far, bare lige med sin mors næse  :lol:

Serbia <3 Tvebak <3 Corvette <3

Synes alle fra det kuld fra Iluna ligner deres far mest af udseende, men med deres mors næse og øjne. :)

Serbia ved jeg godt at du er vild med og at det volder dig problemer næste år når hun bliver parret :P :fnis:
Nok det samme med Corvette, men det komme jo så an på hvem jeg putter på hende.
Tvebak har du jo også fulgt tæt, fordi han havde en dum mor.... men han er blevet dejlig, og skide irreterende ganske som en ilder hvalp skal være.

Portlee er jo også i familie med din Venus, og Mannas hvalpe har jo altid haft et eller andet over sig.
Jeg husker fint dit bilk den første gang du skulle holde ham....det var bare kærlighed <3 og er ret sikker på du ville kunne blive fristet engang af hans hvalpe, til trods for hans hagesmæk :D


Det har du så ganske meget ret i :D .. Ej er ret sikker på jeg skal have en hvalp efter Serbia og hendes kommende lækkerbisken kæreste :P Og som du siger med Corvette, vi må se hvad fremtiden bringer :P Hun er hvertfald en rigtig fornuftig kandidat til mine ønsker :)


Vh. Marianne

HSS

ja optag ham endelig....
syns det er vildt hyggeligt at gå og snakke med dem... ( nu er det så blevet en dårlig vane så jeg går og snakker med væggene herhjemme....  :S >:| :fnis: )

Cille

Så har jeg optaget ham, dvs filmet dem.
Filmen er dårlig, og man kan faktisk næsten ikke se ham....han er til højre i billedet et eller andet sted i bunken :lol:
Men filmen er mørk, men det jo så også lyden der er vigtig.

Minority ferrets

For fanden hvor er han sød Hanne!!!
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

englefugl

AAAAAAAAWWWWWWW  <3 <3 Hvor er han dog bare sød Hanne! Får bare lyst til at give ham et kæmpe knus! Ej hvor er dan dejlig  :D Det var da det mest nuttede jeg længe har set/hørt ;)

Cille

Ja han er så dejlig, min lille pipskid <3
Han siger også tit sådan når han leger med de andre, og når han skal trøstes.... han er bare så ynkelig at høre på :fnis:
Nok derfor han også er alle ildernes lille darling :D

Anne

Hahahaha det er Gohan for et par uger siden! klyyyyynk klyyyynk vræææ vræææ

HSS

åååårrrrrhhhhhhh....... kramme kramme kramme..... hvor er han dog bare nusser at høre på.... han bliver noget af en snakkegøj når han bliver ældre....  :fnis: