Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

BÅT

Startet af Barky, 20. September 2012, kl. 20:05

Barky

Båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt  båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt båt..... BÅT!


Og så videre.... :lol:





Bisse!!!










(Jeg behøver vel ikke fortælle at hun BLIR her vel?)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Tillykke skattepigen :D jeg håber i bliver lykkelige...men mon ikke? i to fjolleboller :P <3

Shamua

#2
Åhhh Julia... Jeg har tænkt tanken så mange gange.. Hvorfor beholder hun hende ikke :D (Tænker på alle de ildere du ville stjæle på Falster) Tillykke med hende :D .. Så endte det jo godt! :)

Vh. Marianne

englefugl

Tillykke !!!  :dans: Dejlig beslutning! Hun ser virkelig sød og dejlig ud  <3

Sølvsten

Kæmpe stort tillykke. Dejlig beslutning.

KariN

Ihh altså det er da SÅ godt at hun bliver hos dig og de tre misser-drenge <3 jeg glæder mig til at se meget mere til din nye smukke smukke pige :D tillykke med hende smukke :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie

Hvor dejligt! Tillykke med hende, hun ser rigtig skøn ud :D

Barky

Tak skal I have... Den var ikke så svær.. Jeg havde ikke tænkt at jeg skulle beholde hende, før tanken om at hun skulle afsted blev reel og dermed umulig... <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Så kunne du alligevel ikke lade være :D

Velkommen tilbage og tillykke med den lille snebold!

Barky

Citat fra: Anne Dato 20. September 2012, kl. 21:19
Så kunne du alligevel ikke lade være :D

Velkommen tilbage og tillykke med den lille snebold!

Jeg er jo blød som smør! (ikke at jeg nogensinde ville erkende det jo!)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Nanna

Kæmpe tillykke :D hvor er det fantastisk!
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Sølvsten

Da du jo er ny ilderejer vil jeg bare gøre dig opmærksom på at det er bedst med 2.

Anne

Citat fra: Sølvsten Dato 20. September 2012, kl. 21:48
Da du jo er ny ilderejer vil jeg bare gøre dig opmærksom på at det er bedst med 2.

Nu kender jeg trådstarter privat, og har så sent som I dag gjort hende opmærksom på det :P <3

Barky

Org hvad!!! Helt ærligt! Jeg er helt ny, jeg kan slet ikke overskue mere end een lige nu!! Det er meget hård medfart man får som ny ilderejer!!











*en slem omgang sarkasme kan forekomme i mit indlæg* :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

#14
:lol:

Nu skal du ikke komme og sige at du også vil til at opdrætte!