Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

At tage billeder mere flere ildere på...

Startet af mette11, 28. November 2012, kl. 09:53

mette11

er sgu ikke let!!  :X :X :X

Vi har fået nyt kamera, men det har så ikke hjulpet, for de små kræ vil stadig ikke samarbejde!!! I det mindste er nogen af billederne da ok skarpe, selvom modellerne er umulige! Jeg ved sgu ikke hvad f... jeg skal gøre for at få gode billeder af dem! De er fuldkommen umulige alle sammen! Wasabi angriber kameraet, Gari og Elmer bider mig i fødderne, Sigi kravler op ad ryggen på mig og Mallow er bare den som er gået!  :X :X :X

Men der er da et par billeder hvor kvaliteten er ok - bare ærgeligt at kræene ikke kan finde ud af at se godt ud på dem!

Wasabi får tæsk af Sigi  <3


Sigi laver grimt fjæs  :S


Forsøg på gruppebillede - i det mindste ser Gari da sød ud!


Well...ikke de kommende fotomodeller! :S






Elmer har afgjort ikke en fremtid som model!  :X


Hm...nej modeller bliver mine dyr sgu nok aldrig!






FerretParadise

Åh hvor jeg bare kender det der, det er bestemt ikke en let opgave.
Men jeg synes nu dine billeder er både søde og sjove, og viser jo bare hvordan ildere er. Fulde af krudt og godt humør.  :)
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Billederne er da helt perfekte. Skønne dyr

Kiddo

 :D aaaad på billede nr 5 der kysser de... ;)
hihi, de er da fantastisk søde,det sidste billede ser bare SÅ nuttet ud...total saglig fritte  :lol:
Your problem is you think your problem is your problem

Nanna

Jeg elsker også det sidste billede!!! Helt fantastisk! :D

-Men de er alle rigtig gode, og viser jo deres dejlige personlighed.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

AlisVolatPropiis

wow...et godt billede af Gari *G* -jeg kender følelsen...men som andre nævner...så har den slags billeder, hele ilderens charme *G* (eller mangel på samme -alt efter om man spørger ilderelskere eller ej) :P

mette11

Mange tak  :) De er jo nogle små banditter.

Fik lige taget et par enkelte gode billeder mere af nogle af dem.

Søde gamle Sigi  <3



Wasabi - lige inden han sprang direkte op i kameraet (Anne - hvad f... har du lært det dyr??)


Mallow - min smukke vagtilder - altid klar til angreb  :P

Barky

LOL af Mallows proportioner på sidste billede!


Mette - det er ALTID en fryd at se billeder af dine dyr! :D Og tillykke med det nye kamera, jeg håber at I hurtigt bliver "pals" og du så får nemmere ved at fange ilderne. Selvom jeg nu synes at det klarer du faktisk ret godt.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Mallow har da en flot bagdel og en fin hale!  :fnis:

Jaja - men du ser jo heller ikke de mange hundrede billeder som jeg kasserer hele tiden!  :X :X :X Alle dem med uskarpe dyr, manglende dyr, halve dyr osv...

lille_jill

Hm... jeg troede det var meget normalt at dope sine dyr inden man finder kameraet frem??

Men søde er de iværtfald :)

lussingen

Hvor er det dejligt at se billeder af dine søde dyr...

Og altså... Hende Mallow <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

#11
Skønne billeder :D

Og jeg er sikker på at wasabis adfærd skyldes, at du ikke tager nok billeder, og han derfor har glemt hvordan man opfører sig foran et kamera

Shamua

Jeg synes nu også du klarede det ok :D det kan godt være de ikke var fotomodeller denne gang men de ser nu søde og sjove ud :)

Vh. Marianne

mette11

CitatHm... jeg troede det var meget normalt at dope sine dyr inden man finder kameraet frem??
Det kan være at jeg skal prøve det - det kan sgu kun blive bedre - tak for rådet!  :P

Anne - jeg tager faktisk ret tit billeder af dem, men de bliver stort set altid slettet alle sammen, fordi de ikke bliver gode! Men det er sgu svært, for når jeg tager et kamera frem, så bliver Wasabi forvandlet til kamikaze-pilot!!  :S :S :S

Og tak...de er sgu nogle dejlige dyr  <3

Stephanie

Årrrh... Wasabi  <3 <3 <3 <3 Sikke en charmetrold han er på det anden sidste billede.

Det er nogle sjove billeder du har fået taget af nogle super smukke og skønne dyr  <3 <3