Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hvid med lidt mere hvid, og et skvæt farvelade!

Startet af Barky, 18. December 2012, kl. 18:47

Stephanie

#15
Citat fra: mette11 Dato 18. December 2012, kl. 20:03
CitatMadmormor Christina har talt
Ja og kan nogen argumentere imod?? Nej vel - for ingen kan jo se forskel  :P :P :P

Jeg kan godt se forskel  :P :P Men jeg ser jo så også på dem til hverdag...meeeeen... jeg er altså også på den når Java, Priya og Avia er sammen.

Drengene kan jeg nemt se forskel på

Jeg er så glad for de billeder, jeg har jo ikke noget kamera, så er virkelig glad for at du ville tage de billeder Julia. Tusind tak  <3 <3


Jeg burde måske fortælle hvorfor interessen for den røde gaveæske var så stor. Jeg havde vist hvad jeg havde fået i gave af arbejde, og som I kan se var ilderne interessede. Jeg lukkede æsken og vi fortsatte vores hyggesnak... indtil kassen bevægede sig!!

Så havde onde onde jeg fået lukket ilder inde (det opdagede jeg vel først en 5-10 minutter efter æsken var lukket.

Jeg åbner æsken, og Priya stikker glad hovedet frem..den glade ilder var blevet lukket inde, jeg fjerner hende og er lige ved at have lukket æsken da Trine siger til mig: Ehm Steph, der er altså flere ildere, og rigtigt nok, Sia-hoppeilder, havde gemt sig under noget pap, hun havde iøvrigt ikke travlt med at komme ud, hun hyggede sig i kassen

Stephanie

Citat fra: FerretParadise Dato 18. December 2012, kl. 20:04
Hold op hvor Echo ligner sin farmand Cyrill.  <3

Skønne billeder som altid.  ;)

Echo er simpelthen den dejligste, smukkeste, mildeste og mest legesyge dreng.

Han er "min" når jeg er på besøg, den skønne nussedreng

Shamua

Sikke et dejligt billede af Echo, der hvor han kigger op <3 ..

Og så de hvide slamsugere (Nu med rør) :P

Vh. Marianne


Ferretale

Smukke billeder a hele banden   :)

Dejlige totter hver og en  <3

SofieLykke

Hvor er de dog skønne!!!!! :) Og ja dine albinoer har så flot pels.