Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Gohan i lidt sne..

Startet af rimif, 11. Februar 2013, kl. 09:00

rimif

Igår havde jeg gohan ude i løbegården i sneen, han kan godt lide sneen i modsætning til Gabi som bare helst vil blive inde når det er koldt, han bryder sig ikke om sneen. jeg fik taget lidt billeder af banditten som jeg syntes i skulle se.




Gabi ville helst bare stå på kassen det var ikke så koldt




Og så får i også lige et billede af hesten som også var fotomodel i sneen.



FerretParadise

Sikke et herligt ansigt Gohan har på disse billeder, han har nok nydt al den sne.  :)

Lunde er bare så super smuk.  <3
Ann Hillerslev.

Anne

Norh lille hvide fjæs <3 Jeg bliver så glad når du poster billeder af ham. Hesten og Gabi er også fine :)

Kiddo

 :ja: iha hvor er Gohan altså også bare smuk :)
sikke en skøn vinterpels han har :)
Your problem is you think your problem is your problem

mette11

Fine billeder  :) Gohan ligner godt nok de to af hans brødre som jeg har - mest Gari dog, men de har alle samme kære uskyldige udtryk  <3

Anne

Citat fra: mette11 Dato 11. Februar 2013, kl. 13:28
Fine billeder  :) Gohan ligner godt nok de to af hans brødre som jeg har - mest Gari dog, men de har alle samme kære uskyldige udtryk  <3

Vi må hellere se nogle billeder af dine igen så!

AlisVolatPropiis

Jeg er enig han ligner sine brødre med det uskyldige udtryk....jeg håber han er ligeså dejlig som dem :D for de er godt nok helt specielt skønne :D og han ligner en der snerper derhen ad :D Gode billeder og fin fjordbolle :D

Julie

Nøj hvor er han bare fin! Til tider kan jeg godt fortryde lidt, at jeg takkede nej til en hvalp fra det kuld :P

Kiddo

Citat fra: Julie Dato 11. Februar 2013, kl. 14:21
Nøj hvor er han bare fin! Til tider kan jeg godt fortryde lidt, at jeg takkede nej til en hvalp fra det kuld :P
Det kan jeg godt forstå ;)
jeg har i hvert fald ikke fortrudt at jeg fin en tot fra Anne af :D
og De har bare sådan et uskyldigt udtryk  :-$

Ebi, slipper af sted med alt for mange ulykker herhjemme, fordi hun er så nuttet :D
Your problem is you think your problem is your problem

lussingen

Søde Gohan <3 Han er sådan en kær og sød dreng. Jeg har nydt hans selskab flere gange, og han er bare bedårende <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Minni

smukke ildere og sikke et dejligt udtryk Gohan har, meget stolt :)
og dejlig hyp du har dig :D
(elsker fjordheste har reddet fjordhest i 12år, de er virkelig nogle dejlige heste(og nu jeg så ejer af en Irish Cob :b))

Ferretale

Dejlige billeder af nogle dejlige dyr  :)