Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Amandas sorte angora

Startet af Sølvsten, 13. Februar 2013, kl. 23:37

englefugl

aaaaaaaw hvor er han bare kær! <3 Elsker billedet med ham og ilderne der sidder på rumper :D

Anne

Åååh det er bare for cute :D

Sølvsten

Tak for alle de søde ord. Han er virkelig nem og meget sød. Jeg må indrømme at vi har været meget lang tid om at komme frem til at vi turde have en hund sammen med totterne. Vi brugt meget tid på at finde en race hvor der var størst chance for at han kunne med dem. Men vi var ikke forberedt på at det ville gå så nemt. Så nu er vi bare lykkelige og Amanda har fået sit største ønske opfyldt.

Mie, Fiona og Asterix er lidt tilbageholdne overfor ham. Til gengæld er Vera blevet hvalp igen hun styrter rundt og leger gemmeleg med ham til hans store fornøjelse. Resten af flokken opfører sig bare som de plejer.

Volmer

Århh hvor er han bare nusser :D skal han så med på udstilling også??  :fnis: hvor er det i øvrigt vildt hvor meget den grå ilder ligner min Fenris.  <3

Sølvsten

Citat fra: Volmer Dato 14. Februar 2013, kl. 13:53
Århh hvor er han bare nusser :D skal han så med på udstilling også??  :fnis: hvor er det i øvrigt vildt hvor meget den grå ilder ligner min Fenris.  <3

Vi overvejede at tage ham med og se om det ville blive opdaget!

Den grå er vores første ilder Leo som snart bliver 5 år.

CMS

Citat fra: Sølvsten Dato 14. Februar 2013, kl. 16:29
Citat fra: Volmer Dato 14. Februar 2013, kl. 13:53
Århh hvor er han bare nusser :D skal han så med på udstilling også??  :fnis: hvor er det i øvrigt vildt hvor meget den grå ilder ligner min Fenris.  <3

Vi overvejede at tage ham med og se om det ville blive opdaget!

Den grå er vores første ilder Leo som snart bliver 5 år.

Jeg siger ikke noget!
Mange hilsner Christina

lussingen

Åhhh hvor er han sød <3 Jeg synes bare du skal tage ham med Christel.... Det er der sgu ikke nogen der opdager :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Sikke en fin Angora i har fået jer der :D Dejligt at han går så godt i spænd med ilder-dyrene :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

....kan....ikke...skrive....savler!!! <3 <3 <3 Sidde Freddie....Ilder lege Freddie...video Freddie <3

Ferretale

Ahhahaha  :lol: Ejjjjj hvor er han da bare skøøøøøøøn  <3

Beate

Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke