Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Gruppebilleder er umulige

Startet af lussingen, 28. Februar 2013, kl. 20:09

lussingen

Vi skulle også lige prøve det obligatoriske gruppebillede. Men øhhhh det er altså MEGET svært med de 4 banditter :fnis:

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Miliah

Det er da et herligt billede :D Ser ud til der skulle en indsats til for at holde dem samlet.. Sidde stille ligner det hvertfald ikke de vil :P

Lena og Peter

Jeg er helt sikker på at i har givet op for hurtigt.. Hvor svært kan det være..  :fnis: :fnis: :fnis:

Barky

*G* Jeg havde prøvet med et pivedyr for at chokere dem så de stod stille i mindst 1 sekund.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten

Jeg synes det er det fedeste billede

Barky

Citat fra: Sølvsten Dato 28. Februar 2013, kl. 21:57
Jeg synes det er det fedeste billede

Ihvertifald et pragtfuldt billede af naturlig ilderadfærd. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

CMS

Hahahaha - banditterne når de er bedst! BANDITTER :D
Mange hilsner Christina

Shamua

Ja de er der da allesammen i det mindste :P smukke på række!

Vh. Marianne

mette11

Overskriften siger ligesom det hele  :P :P :P

Men kvaliteten af billedet er da ok - bare ærgerligt at man kan se jeres hænder og dyrene ikke ligefrem posere!  :P :P

Anne

Det er et fantastisk billede som viser ildere lige præcist som man kender dem!

lussingen

Tak skal I have <3 Jeg er faktisk rigtig glad for dette billede. Det er det eneste, hvor alle 4 banditter kan ses i FULD figur og det viser netop hvilket herligt dyr ilderen er <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.