Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ubuden gæst??

Startet af mette11, 15. Marts 2013, kl. 09:51

mette11

Jeg tror at vi har haft indbrudsforsøg i ildergården!! I morges så der sådan her ud!!  :o :o :o







Er der nogen der ved hvad det kan være for et dyr der har gravet sådan et hul i nat?? Jonas bliver sat til at gøre noget i aften, men jeg er sgu glad for at der er støbt cement helt ned til fliserne og trådnettet går ned under fliserne, så det burde ikke være muligt at komme hverken ind eller ud - men nogen har gjort et forsøg!  :@

KariN

min første tanke er en ræv, men de plejer da ikke at gå efter andre rovdyr, såvidt jeg ved?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Ilderne var vel ikke derude imens? Men ja, en ræv er nok en godt bud, måske et andet mårdyr?

mette11

Nej de var indenfor. Det er sket i løbet af natten. Vi har ræve i området, men hvorfor f.. ville en ræv bryde ind til andre rovdyr?? Måske kan det være fordi de har kød derude?? Der stod lidt fra i går, men det var meget lidt der var tilbage.

Jeg har været ude og tjekke at de ikke kan komme ud eller noget i dag! Alle sikkerhedsforanstaltningerne er intakte!

Sølvsten


Eliza

øv det er sådan noget jeg frygter :( men det kan meget godt være kødet der har tiltrukket et andet dyr :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

CMS

Puha Mette! Hvor ubehageligt...godt I har sikret det så godt.
Mange hilsner Christina

mette11

Så har der været et dyr som har stået og kigget ind til ilderne samme sted hvor der var gravet sidst  :o Men denne gang var der tydelige spor i sneen (der er faktisk positive ting ved sneen!) og ud fra hvad jeg kan se, må det have været en kat! Om det også er en kat der har været og grave ved jeg ikke, men det håber jeg faktisk, for jeg anser en kat for at være mindre farlig end fex. en ræv.

Eliza

Og har nok færre smitsomme sygdomme med sig end en ræv kan ha  :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.