Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Nyt familie medlem

Startet af FerretLover, 1. April 2013, kl. 14:42

FerretLover

Onsdag d. 27/3-13 hentede min kæreste og jeg Bamse på dyrenes beskyttelse i Roskilde.
Havde set dagen før, at han manglede et hjem, og blev strakt forelsket. Vi tog så op og hilse på ham om Onsdagen, og det var bare kærlighed ved første blik. Han hoppede direkte op på skødet af mig, stak snuden helt ind i maven på mig for at snuse hvem de andre ildere jeg duftede af mon var? Og der kom et dejligt højt "båtte-båt" fra ham!  <3
Jeg var helt solgt!  <3
De søde mennesker der passede ham deroppe fandt heldigvis hurtigt ud af at kemien var helt rigtig imellem os, så jeg fik lov at tage ham med hjem med det samme!  :dans: :D

Nu har Bamse boet sammen med mig og mine 2 andre basser på snart 3, siden i Onsdags! Og er stadig forelsket!
Men hooooold da kæft en energi han har!! Man kan godt mærke der er kommet en teenager i huset igen! Men det er dejligt! Både Skurk, og Divo er livet helt op igen og Båtter rundt hele døgnet  <3 <3 <3


Bamse er dog Viril så glæder mig til det er blevet ordnet og de forhåbentlig stille og roligt kan lære hinanden rigtigt at kende! Og ikke kun igennem træmmer  :)



Skurk og Bamse der hilser på hinanden <3 Billedet er fra i Fredags.



Se lige hvor kær han er ?? :D


mmmhhh!! Bamse kan godt lide kylling! Hah


Han er en totalt tryghedsnarkoman, han kom møvende hen ved siden af Camilla (min kæreste) Første aften han var her, og møvede sig halt ind under hendes røv for at ligge der og sove! Lidt sødt <3

rimif

Hvor har du billederne liggende? de skal ligge på nettet


rimif

Hvis du f. eks har dem på facebook kan du trykke på billedet så det bliver stort
-så trykker du på det med højre museknap
-går ned på "egenskaber"
-så åbner der et nyt billede, der skal du kopiere adressen (URL adr. det er noget meget langt)
- i din tekst på forum hvor du vil have det ind trykker du på billede ikon og imellem de tegn der kommer frem skal du sætte adressen du lige har kopieret ind, og så prøv at få forhåndsvisning, hvis du ikke får hele adressen med kan den nemlig smutte

FerretLover

tusinde tak, det vil jeg lige prøve! :)

rimif

Jeg kender ikke imageschak men det er noget lign. du skal finde adressen, på photobucket står det vist under billedet men ellers kan man ofte få det frem ved at højreklikke på billedet og så som jeg har skrevet ovenfor, bare husk at billedet skal være stort(altså du har trykket på det) hvis du kigger i egenskaber for ellers ligger du et lille bitte billede ind
:)

FerretLover

jeg tror det virker nu! Tak for hjælpen! :)

rimif

Så virkede det :) han ser sød ud, så ham godt på deres hjemmeside og han så så sød ud, men jeg skulle ikke have en mere så jeg skyndte at gå væk fra det igen. Tillykke med ham, godt han får et nyt hjem :)

mette11


ilderhjemmet

Tillykke med den smukke og charmerende bamsedreng  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

lille_jill

Virkeligt fin :) tillykke med ham

Kiddo

mange gange tillykke med Bamse, han ser bare super sød ud :)
Your problem is you think your problem is your problem

CMS

Tillykke med ham, Charlotte!! Han er virkelig fin :)
Mange hilsner Christina

Cille


Ferretale

Årrhh kan godt forstå du faldt pladask for ham, han er virkelig os bare dejlig  <3
Han er en rigtig putteBamse - jeg var os solgt  <3