Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Tillykke med de 5, dejlige Keela! <3 (og lidt billeder af de andre)

Startet af Nanna, 30. April 2013, kl. 12:58

Nanna

Jeg ville lige oprette tråden her i stedet for i fødselsdagstråden, for Beate har fået nyt kamera, og i den forbindelse tog hun et par søde billeder jeg lige ville dele med jer :D

Men først fødselsdagsbarnet:

Min fantastiske, dejlige Keela med den største personlighed nogensinde. Jeg elsker dig så sindssygt meget, og håber der er mange år tilbage i dig endnu <3





Søde Nur


Altid charmerende Milo


Smukke, dejlige Louie
















Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Shamua

Herlige billeder, især dem af Keela og Loui :D .. Stort tillykke med din søde pige :)

Vh. Marianne

mette11

Tillykke med den smukke pige  :surprise: Jeg er sgu glad for at hun kom hjem til dig og bo, da hun skulle flytte fra sit forrige hjem, for det er så tydeligt at hun passer perfekt ind der og har det fantastisk  :ja: :ja:

Sølvsten

Dejligt at se de dejlige basere igen. Og endnu en gang stort tillykke Keelamus

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne


CMS

Kæmpe stort tillykke med smukke Keela!! <3

Jeg husker stadig Keela og Echo, da de tumlede rundt sammen som hvalpe.. Tænk det er 5 år siden?
Mange hilsner Christina

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.


AlisVolatPropiis

Tilllykke med hende Hun er så smuk som hun altid har været <3

Miliah



Nanna

Tusind tak alle sammen :D Og Keela siger også tak for de mange fødselsdagshilsner! Hun fik æggeblomme til at fejre det med!
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

Nanna

Hov, og tak Mette! Jeg er også så glad for at hun kom herhjem - hun er jo "en af drengene", og det er bare der hun har det bedst (og så på skødet af mig).

Christina: Årh, har de leget sammen som små? Eller, ja, det har de vel egentlig, det er bare ikke noget jeg lige havde tænkt på :D

Marianne: Ja, billederne af Keela og Louie er gode - jeg tror det skyldes at de nægter at skifte til sommerpels :p så jeg har to sommerpelsede-ildere, og to som synes at vinterpels er det nye sommerpels. Det er fint for mig!
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna