Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Noccalulas Avia, Phlox og Ecrux

Startet af Stephanie, 7. Maj 2013, kl. 00:37

Stephanie

Nogle af billeder har været vist, andre har jeg først fået her til aften, så har valgt at smide dem alle i samme tråd. Jeg er så glad for billederne, og de skal i ramme og hænges op herhjemme :)
Alle billederne er taget af Midnattsolens Foto.
Først billederne af Avia






Så kommer Ecrux





Og sidst, men ikke mindst Phlox





Og så var Phlox ellers blevet udmattet af at lege model :)

Shamua

#1
Rigtig skønne billeder. Synes simpelthen Ecrux er så smuk <3 .. Men han har nu altid været min favorit af de to drenge :P

Vh. Marianne

KariN

Dejlige billeder af de skønne skønne "hvalpe" ;)

Man må sige at Phlox ligner en der bare er træt med træt på :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

CMS

Skønne billeder af vores dejlige banditter! <3 Jeg holder bare så meget af det 3-kløver.
Mange hilsner Christina

mette11

Rigtig gode billeder  ;) Men hvorfor er det drengene der går med makeup?  :P :P :P

CMS

For Ecrux var det en fase - det er overstået nu :P :P Phlox har nedtonet sit men holder fast i det, den lille rebel.. Forleden hørte jeg dem snakke om noget oprør på Nørrebro (nærmere omkring Blågaards Plads), men der bor også en, der engang havde godt fat i tuden af Phlox. Disse brødre skal man ikke spøge med!
Mange hilsner Christina

Ferretale

Wauww nogle helt fantastiske billeder af nogle enormt smukke banditter  <3

Eliza

Jeg elsker at se dem lige meget hver gang, de er godt nok smukke på de billeder (ja og i virkeligheden, men her kan jeg savle over dem meget mere).

Kan godt forstå du vil have dem op og hænge.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Barky

Super fine og meget meget "levende" og fortællende billeder... De viser ungernes personlighed SÅ flot! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Cille


Sølvsten

Det er nogle fantastiske gode billeder

AlisVolatPropiis

#11
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!....vil det sige Nørrebrobanden kan forvente et gengældelsesangreb fra Tingbjerggruppen?!!.... :O

De er smukke...og Marianne har IKKE ret...Phlox er og bliver den smukkeste dreng i kuldet, det har han været fra han var den smukkeste reje i kuldet! og det bliver han ved med....ok..givet...han må godt snart opgive sin make up periode -men har alle drenge ikke sådan en? O:)

Og SMUKKE billeder af jeres smukke hvide ballademagere Steph og Christina  <3