Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Kunsten at lære at dykke.

Startet af Barky, 8. Maj 2013, kl. 11:20

Barky

Hyper har 120% styr på det der med vand. Hun bader så ofte i vandskålen, og lige så ofte bruger jeg hende som karklud når hun har leget med vand.
Men for Pandora var dette noget HELT nyt, og faktisk noget som krævede at hun tænkte sig lidt om. Det var en kende frustrerende for hende at se Hyper fiske godbidder op så let som en leg.  :lol:

Men til sidst fangede hun ideen og fik også et par godbidder, selvom jeg er sikker på at Hyper stod for indtagelsen af min 75% af godbidderne.  :fnis:  :lol:

















ENDELIG!!!



Der var naturligvis tilskuere til.  :lol:


Hyper render og gemmer sine godbidder!


Og så skulle de der kattekræ lige se hvad det gik ud på:




Indtil.......  :lol:  :dans:  :fnis:  :lol:  :dans:  :fnis:  8)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

Jeg beundrer virkeligt de kattes tålmodighed og komplet ligegyldighed overfor ilderne :D

Anne

Haha stakkels Pandora der skal udsættes for vand før hun kan få sine godbidder <3 (og stakkels kat)

Shamua

Dygtige ildere! :D genialt billede hvor kattene bare kigger ned på dem... "Hvad er det dog de laver og hvorfor dypper de frivilligt hovedet ned i det der våde vand"!

Vh. Marianne

CMS

Mange hilsner Christina

CMS

Ps. Det skal lige siges, Hyper tog sit dykker-certifikat sammen med Priya allerede som 6 ugers hvalp!
Mange hilsner Christina

Mewz

Hvor er de søde! :D

Kan se, du har skildpaddekattehulen. Er det noget, ilderne gider? Har haft den i indkøbskurven på zooplus længe.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

mette11

Elsker virkelig tilskurerne  :P :P :P Søde dyr alle sammen  ;)

Barky

De ELSKER skildpaddehulen! Både katte OG ildere! Jeg har tit Pandora inde i den og svinger hende rundt, det elsker hun den tosseilder!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stephanie

Hahahaha.... geniale billeder :)

Tror Pandora mener at der er nemmere måder at få serveret ens godbidder :)

Barky

Hov, uhøflige mig...!

TAK for alle jeres kommentarer... :D <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Cille


Eliza

Haha det er go griner  :lol: :lol: ææælsker billedet hvor tossekattene sidder og glor  :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.