Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Sommerhygge!

Startet af mette11, 11. Maj 2013, kl. 17:32

mette11

Mine smukke, dejlige kræ har fået lavet lidt nyt i deres løbegård - her er lidt blandede billeder af dem og hvad de laver derude  ;)





















mette11

Pinligt - der er slet ikke nogen billeder med Elmer!! Der er slet ikke nogen af dem med ham på som er blevet gode, så i stedet kommer her et fra den anden aften, hvor han lå og sov sødt i sofaen  <3


Stephanie

Smukke smukke dyr  <3

Ikke pænt sådan at tage billeder når man er på toilettet :P

mette11

CitatIkke pænt sådan at tage billeder når man er på toilettet
Nej - men de sidder jo stille imens!!  ;) ;) Ergo kan man få nogle pæne billeder med deres søde ansigter på - det har jeg generelt meget svært ved med mine kræ! Men jeg var sgu også blevet sur hvis nogen tog billeder af mig når jeg sad på toilettet  :fnis: :fnis:

AlisVolatPropiis

Dine skønne smukke kræ har det sgu så kongeligt hos dig Mette <3

KariN

Dejligt med billeder af dine søde kræ :D

Jeg tænker at det træ/plante der ikke "overlever" ret længe derude, selvom det ser ret dødt ud i forvejen :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

CMS

Dejligt at se billeder af din skønne bande :)
Mange hilsner Christina

Eliza

så dejlige billeder af tosserne i volieren :) og på sofaen  :lol:

Det ku da være dejligt hvis græsset ville vokse derinde :) men ellers ka jeg se du har glæde af mælkebøtterne som jeg har :)

Karina: det er ik umuligt at få det til at vokse (tror jeg). Jeg er da MEGET overrasket over at nogle af blomsterne er på vej op i år og busken er også på vej selvom der er gravet tunneller under det hele  :nej:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

MissCookie

Er helt vild med dit bur, de ser virkelig ud til at nøde livet :)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

Anne

fantastiske billeder af den skønne flok :D Det er vildt så godt sigi holder sig!

Cille

#11
Dejlige billeder og det var godt du fandt ud af at få dem herind :)

Shamua

#12
Fede billeder! :D Det ser super godt ud med de nye ting i volieren! .... Det er altså bare et must at der skal være have når vi nu flytter engang, så jeg kan lave noget lignende!

.. Og ja, så forstår de da vist at bruge "bakken" :P

Mega nuttet billede af Elmer  :love:

Vh. Marianne

Ferretale

Hvor ser det bare hyggeligt ud  :)
Jeg er helt vildt misundelig på den voliere der  ;)

mette11

Tak tak - ja de har det sgu godt derude de små banditter  8)

Planten er total død allerede og det var en vi gravede op, for at plante nye levende i steder - jeg er ret sikker på at de nok skal få smadret den, men eftersom den er død, så kan de ikke dræbe den jo!! Ja der er sgu mange mælkebøtter derude, men det er fint nok, for jeg har det med at glemme at vande, så det er svært at få noget til at vokse der  :X :X :X

CitatDet er vildt så godt sigi holder sig!
Jep - hun bliver 6 i næste måned! Hun er frisk og der er fuld fart over feltet hele tiden nu!  :dans: :dans: :dans: :dans: