Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Chucky - 6 år

Startet af lille_jill, 23. Maj 2013, kl. 08:40

lille_jill

Lige et par billeder af Chucky, nu vi var afsted i går.
Desværre kom der ikke så mange billeder af ham, da det viste sig at han havde en byld på benet som sprang midt i det hele :(
Ellers har han været utroligt frisk de sidste uger. Hvalpene syntes han er underholdende, men han har kun leget 1 gang med dem. Ellers syntes han bare at de er en belastning. Chucky har fået en løbegård ude på terassen så han selv kan gå ud når vi er hjemme og vejret er til det. Det har givet ham livsmodet tilbage og når det bliver aften og hvalpene sover, så sætter han sig ud på sine raslebukser med snuden op i vinden og forsøger at gennemskue verden  <3





























CMS

Gode gamle Chucky <3

Jeg er ked af at høre om hans byld. Hvordan går det med hans hals?
Mange hilsner Christina

MissCookie

Han er så fin den gamle dreng..<3
Den gamle grævling som min svigermor kalder ham! :D
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

FerretParadise

Det er nogle rigtig dejlige billeder af ham, han ser så rar og mild ud.  <3
Jeg er dog ked af at høre om bylden på benet.  :(
Ann Hillerslev.

lille_jill

Citat fra: CMS Dato 23. Maj 2013, kl. 08:55
Gode gamle Chucky <3

Jeg er ked af at høre om hans byld. Hvordan går det med hans hals?

Det går helt fint med hals og mund :) Han spiser tørret lunge som før, men har lidt problemer med at skovle tørkost ind, det går ret langsomt.

Jeg glæder mig til hvalpene er flyttet. Man kan godt mærke, at Chucky trænger til at komme tilbage i noget mere dagligdags. Når folk kommer på besøg, så kommer han ud i gangen og klamrer sig fast til folks ben, når de skal hjem igen.

Shamua

Åhhhh søde fine gode Chucky! Bliver helt ked af det når jeg læser om hans byld. :(

Fine billeder af den søde dreng! <3

Vh. Marianne

Kiddo

 :love: :love:
Chucky, din lækre laban.
Du er bare helt igennem SÅ fantastisk nuttet, at det burde være ulovligt ;)

(god bedring med dit ben)
Your problem is you think your problem is your problem

Eliza

Søde gamle Chucky :) trist at han har fået endnu en byld :( ved du hvorfor der pludselig kommer sådan nogle bylder? :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

Dejlige søde skønne Chucky! <3 han er nu altså noget helt specielt dejligt <3

-kan det være skrammer fra hvalpebid der giver de bylder? eller?

lille_jill

Altså, den han havde i nakken var en cyste, som var blevet tømt, men som kom tilbage.

Da Amina flyttede ind fik Chucky en byld på hagen ret hurtigt efter. Jeg går ud fra, at det er fordi han ikke siger fra overfor hvalpe og så får de gnasket igennem ham. Han kommer med til Alison i morgen og bliver tjekket for en sikkerheds skyld :)

Malene

Dejlige Chucksen <3
Jeg synes det er længe siden jeg har hilst på ham. Det må jeg hellere få gjort på næste udstilling.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Cille


Sølvsten

Han er bare så fin og dejlig men jeg synes slet ikke jeg kan kende ham?????

mette11

Jeg synes han er en flot fyr  <3

KariN

Stort tillykke med dejlige Chucky <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3