Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Chucky - 6 år

Startet af lille_jill, 23. Maj 2013, kl. 08:40

CMS

Citat fra: lille_jill Dato 23. Maj 2013, kl. 13:14
Altså, den han havde i nakken var en cyste, som var blevet tømt, men som kom tilbage.

Da Amina flyttede ind fik Chucky en byld på hagen ret hurtigt efter. Jeg går ud fra, at det er fordi han ikke siger fra overfor hvalpe og så får de gnasket igennem ham. Han kommer med til Alison i morgen og bliver tjekket for en sikkerheds skyld :)

Hvordan gik det hos Alison?
Mange hilsner Christina

PiaLyng

Han er en flot ældre herre :D!

lille_jill

Citat fra: CMS Dato 24. Maj 2013, kl. 11:16
Citat fra: lille_jill Dato 23. Maj 2013, kl. 13:14
Altså, den han havde i nakken var en cyste, som var blevet tømt, men som kom tilbage.

Da Amina flyttede ind fik Chucky en byld på hagen ret hurtigt efter. Jeg går ud fra, at det er fordi han ikke siger fra overfor hvalpe og så får de gnasket igennem ham. Han kommer med til Alison i morgen og bliver tjekket for en sikkerheds skyld :)

Hvordan gik det hos Alison?

Vi har først til 14:30. Alle 9 skal jo med :)

lille_jill

Citat fra: Sølvsten Dato 24. Maj 2013, kl. 09:05
Han er bare så fin og dejlig men jeg synes slet ikke jeg kan kende ham?????

Han har desværre tabt sig en del (200 gram) pga. forår og brækket tand. Han er også i sommerpels nu. Måske det er det?

Sølvsten

Citat fra: lille_jill Dato 24. Maj 2013, kl. 12:34
Citat fra: Sølvsten Dato 24. Maj 2013, kl. 09:05
Han er bare så fin og dejlig men jeg synes slet ikke jeg kan kende ham?????

Han har desværre tabt sig en del (200 gram) pga. forår og brækket tand. Han er også i sommerpels nu. Måske det er det?

Ja det er det nok.

CMS

Citat fra: lille_jill Dato 24. Maj 2013, kl. 12:32
Citat fra: CMS Dato 24. Maj 2013, kl. 11:16
Citat fra: lille_jill Dato 23. Maj 2013, kl. 13:14
Altså, den han havde i nakken var en cyste, som var blevet tømt, men som kom tilbage.

Da Amina flyttede ind fik Chucky en byld på hagen ret hurtigt efter. Jeg går ud fra, at det er fordi han ikke siger fra overfor hvalpe og så får de gnasket igennem ham. Han kommer med til Alison i morgen og bliver tjekket for en sikkerheds skyld :)

Hvordan gik det hos Alison?

Vi har først til 14:30. Alle 9 skal jo med :)

Jeg krydser for det kan fikses med lidt antibiotika :)
Mange hilsner Christina

lille_jill

Der er blevet taget en prøve fra det. Får svar i morgen :)