Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hvalpene

Startet af mette11, 24. Maj 2013, kl. 21:22

mette11

Også kaldet tumperotterne eller Gari og Wasabi...de kære små var ude og lege i formiddags, mens de ældre tog sig en lur.
Jeg ved simpelthen ikke hvad Gari har gang i, men tilsyneladende forsøger han at få det til at ligne at han har horn i panden  :S
Wasabi elsker at få taget billeder - så meget at han farer efter kameraet og han hopper også gerne ud efter det!  :fnis: Her er lidt blandede med de to kære drenge  ;)














lussingen

Hvor er det nogle herlige drenge du har Mette :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Jeg elsker navnet tumperotterne  :lol: :lol: men de er nu søde alligevel og det med ildere der springer efter kameraet burde forbydes ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Volmer

Sikke nogel fine billeder  :D Hvor er det bare en vidunderlig volliere de har  <3

Barky

De er simpelthen SÅ sjove de 2! Jeg elsker dem helt vildt. <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Mewz

Hvor er de søde! <3
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Anne

Det er nogen af verdens bedste ildere, og Gari er altså smuk! nu skal du være ordentlig. Det er da bare fordi han ved at der er karneval i hans hjemby i dag med temaet engle og dæmoner! Så er han klædt ud som en lille englebasse med horn!

CMS

2 rigtig fine og søde drenge :)
Mange hilsner Christina

mette11

Mange tak - vi elsker alle sammen den løbegård og de to drenge er simpelthen sådan nogle fjollede, glade tumperotter  :P :P :P De er så fjollede at de er næsten umulige at tage billeder af, for Gari kravler konstant op ad mig og Wasabi springer efter kameraet hele tiden  :S Underholdende det er de i hvert fald  :P