Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Sådan pisser du din ilder af:

Startet af Barky, 30. Maj 2013, kl. 20:19

Barky

Trin 1:
Giv dem næsten ubegrænset frihed til hele hjemmet - TJEK.

Trin 2: Få en bofælle som har ikke-ildervante, og ikke specielt mobile, katte. Således at ilderenes udetid bliver mindsket. TJEK.

Trin 3: Indskrænk dine ilderes næsten ubegrænsede frihed til hjemmet ved at lave en sikring = TJEK!
"Nooo!! Hvad er det her!!"


"Verdammit! Man kan jo ikke komme forbi!!"


Trin 4. Ak ja, det er ikke slut endnu.  8)
Lav endnu en sikring. Ind til det allerhelligste, det rum ilderne ALDRIG har fået lov til at opholde sig i. TJEK

Trin 5: Sørg for at den sidste er gennemsigtig, så de rigtig kan gå og ærgre sig gule og grønne, med rig mulighed for at blive VIRKELIG frustrerede.  :lol:

Frisbee, Scarface og Arthur poserer og leger publikum til det nye ilderkvarium


"Luk bæsterne ud! Vi er klar!"










"NOT cool madmor!"  :@ :@ :@ :@ :@
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Eliza

 :lol: :lol: :lol: :lol: hvor er det godt, så ka de lære det ;) men noget siger mig at du kan komme til at fortryde Julia  :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Cille

hehe...man får næsten ondt af dem :D

CMS

Mange hilsner Christina

Sølvsten

Hvor herligt. Men hvem af dem er publikum?

mette11

Du er sgu streng ved de stakkels små kræ  :P :P :P

lille_jill

De tager så meget hævn :D (husk billeder!)

Vil vædde med at Hyper godt kan spise en kat :)

Barky

Jeg er sq selv lidt nervøs for hvad deres hævn bliver.. En ting er sikkert. Til trods for de fiiiine sikringer, tør jeg ikke lade dem sove ude i nat... Jeg har planer imorgen og vil ikke ligne en der bliver udsat for ilder-vold i hjemmet. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Barky

Uhh.... Nu har der været afspærret i flere timer, og selvom jeg har givet pigerne en fin ny seng de kan rode-rage-pille-ondulere alt det de vil. Så er Pandora VIRKELIG ude med riven her til aften. Vi snakker anal-stank, katte jagt og selv jeg er blevet hapset! *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

CMS

Citat fra: Barky Dato 30. Maj 2013, kl. 23:19
Uhh.... Nu har der været afspærret i flere timer, og selvom jeg har givet pigerne en fin ny seng de kan rode-rage-pille-ondulere alt det de vil. Så er Pandora VIRKELIG ude med riven her til aften. Vi snakker anal-stank, katte jagt og selv jeg er blevet hapset! *G*

Og lille Hyper opfører sig selvfølgelig som en engel <3
Mange hilsner Christina

Barky

Citat fra: CMS Dato 30. Maj 2013, kl. 23:30
Citat fra: Barky Dato 30. Maj 2013, kl. 23:19
Uhh.... Nu har der været afspærret i flere timer, og selvom jeg har givet pigerne en fin ny seng de kan rode-rage-pille-ondulere alt det de vil. Så er Pandora VIRKELIG ude med riven her til aften. Vi snakker anal-stank, katte jagt og selv jeg er blevet hapset! *G*

Og lille Hyper opfører sig selvfølgelig som en engel <3

Dunno... Hun virker ikke nær så gal... Hun har lagt sit legetøj umder sofaen. Så står verden nemlig lidt endnu. :P Især hvis hun sover med det dernede. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia