Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Pinkie Pie & Fluke

Startet af Ferretale, 31. Maj 2013, kl. 10:30

Ferretale

Pernilles lille søde hoppebold Pinkie Pie og Fluke var ude på deres første gåtur sammen  <3
Det var super hyggeligt  8)
































Pernille

Eller rettere sagt: Mireya & Fluke ♡
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Sølvsten


Barky

Ej hvor har de hygget sig! :D Skønne billeder. Tak <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

Åh, hvor er hun blevet fin hende Mireya <3 og Fluke er også dejlig :D

CMS

Sikke nogle dejlige billeder <3 Hvor har de hygget sig! :D og deres madmødre lige så ;)
Mange hilsner Christina

Dyrenørden

Skønne billeder! Især det af pinkie pie der ligger i jordhullet

Cille


Ferretale


AlisVolatPropiis

Gad vide hvad det er hun hvisker på billede nummer to? Fluke kigger helt forskrækket op på fotografen :lol:

hvor er det gode billeder af to helt sikkert smukke skønne og forkælede ildere :D

KariN

Sikke nogle dejlige billeder, man kan tydeligt se at de har hygget sig gevaldigt :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Herlige billeder :) er Fluke skrumpet eller er Mireya kæmpe?? synes ikke størrelses forskellen er så stor som jeg ville forvente :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Ferretale

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  2. Juni 2013, kl. 23:45
Gad vide hvad det er hun hvisker på billede nummer to? Fluke kigger helt forskrækket op på fotografen :lol:

hvor er det gode billeder af to helt sikkert smukke skønne og forkælede ildere :D
Haha ja det er sikkert noget om den fjollede fotograf hun hvisker  :lol:


Citat fra: Eliza Dato  3. Juni 2013, kl. 10:16
Herlige billeder :) er Fluke skrumpet eller er Mireya kæmpe?? synes ikke størrelses forskellen er så stor som jeg ville forvente :)
jo han er skrumper lidt efter han fik implantat - han vejer nu 1942 g meee hun var nu noget mindre den lille Mireya  ;)




og tusinde tak - de har helt sikkert hygget sig - og bliver forkælet en masse  :D

Stephanie

Ej, hvordan i alverden kan jeg have overset den her tråd. Dejlige sommerbilleder

Hvor er de bare skønne begge 2.  <3 <3 <3

Og hvor er det langt tid siden at jeg har set den smukke Fluke dreng


CMS

Citat fra: Stephanie Dato  4. Juni 2013, kl. 11:33
Ej, hvordan i alverden kan jeg have overset den her tråd. Dejlige sommerbilleder

Hvor er de bare skønne begge 2.  <3 <3 <3

Og hvor er det langt tid siden at jeg har set den smukke Fluke dreng



Det er også alt for længe siden, jeg har kysset på ham - godt vi snart skal ned til Mette og hygge :D <3
Mange hilsner Christina