Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så fik jeg min første ilder! :D

Startet af NataschaJ, 31. Maj 2013, kl. 18:57

NataschaJ



Dette er så Frida eller Frække Frida som vi kalder hende ;)
Hende har vi hentet idag helt nede på Lolland.
Fordi hun ellers ville være blevet aflivet :)

Frida er 2 år gammel og  er neutraliseret.
Hun er en Silver pige og vi tror hun er Semi angora :)

;) :) :P :love: :-$ :dans: :lol: :ja: >:| <3
Madmor & slave af to totter ;)

Møghætte

smuk pige :) Hvorfor tror du hun er semi angora?
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

NataschaJ

Hun er ret pjusket :) ses ikke så godt på dette billed dog :S
Madmor & slave af to totter ;)

Møghætte

man burde ikk kunne se forskel på almindelig korthåret ilder og semi angora, så vidt jeg har forstået af de forskellige avlere :) Min pige Tia er også ret pjusket men hun er ikk semi :) Det er svært at se hun er silver :) Hun ligner en DEW xD Men det er sikkert pga billedet :D Hun er i hvert fald meget smuk :) Tillykke med hende :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

NataschaJ

Hvad er en DEW ? :)
Og nu kender jeg ikke rigtig til foskellen på hår typerne har jeg ikke sat mig så meget ind i : da det jo for mig er fuldstændig ligegyldigt så længe hn er sød :P
Madmor & slave af to totter ;)

Møghætte

En DEW er en hvid ilder med sorte øjne :) Nej men der er mange der går op i det med hår lænden :P Og der har været en diskussion om det med semi anogra, så ville bare lige sige det :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

NataschaJ

Det er også helt iorden :P
Hun er Silver :)
Hendes hale er grå samt hun har nogle sorte hhår på ryggen ; men hendes øjne er brune :) næsten røde i solen.
Madmor & slave af to totter ;)

AlisVolatPropiis

Ruby Eyes? :)

Og tillykke med hende :D Semi skal man holde sig fra at kategorisere :) da man reelt ikke kan sige noget om det...min ene ilder der var semi -altså barn af en angora og en alm ilder -var meget kortere i pelsen end hans grand nevø -og der var kun tilføjet korthårsildere i de ekstra parringer...nogle er længere hårede end andre, men medmindre du kender mor og far -og den ene er angora...kan du ikke konkludere det er semi :)

Men ja... Hun er bare skøn :)