Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

urtolig nem sammenføring...

Startet af ludvig, 5. Maj 2009, kl. 09:07

ludvig

Vi var i roskilde og hente en ilder-basse i søndags.
Han startede med at gøre sit indtryk ved at bide mig i læben...og nej, en ilder man ikke kender bør ikke komme i nærheden af hovedet, er bare så vant til at Ludvig ikke gør noget efterhånden...men han kom med hjem, og søndag fik han og Ludvig så lov til at snuse til hinanden igennem tremmerne. det virkede ikke synderligt interessant for negen af dem, så vi prøvede så igår at lukke dem ud sammen. Og hold da op hvor gik det godt. tror jeg da, har jo ikke prøvet det før...de løb rundt efter hinanden, og skulle da lige bide i nakken, men hvis Luvig (som er en del mindre) følte det blev for meget, var han så smidig at han kunne komme gennem alle steder, og så var der en mindre time-out...efter noget tid og en utrolig masse båtten, lagde de sig så begge til at sove nede under vores sofa....det er da en god sammenføring synes jeg, ingen skadede ildere :dans:

Bawa

ej hvor dejligt at det gik så nemt :D

Amazing Ferret

Hvorfor er det lige at alle andre kan sammenføre deres ildere, men jeg kan ikke  :@

Fedt at det var så nemt

tzari

Ej hvor er jeg god til ilderdating service  :dans: Hvordan opfører han sig overfor jer nu. Dejligt at høre de så hurtigt fandt ud af det  :D
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

ludvig

ja, er bare utrolig dejligt at det gik så fint :-$
Var lidt nervøs for at han skulle kanøfle Ludvig når han var det større. Men de har også ca samme alder, så lige meget krudt i røven.
Jamen umiddelbart opfører han sig meget pænt, men han vil gerne i fødderne på os, så hvis han kommer målrettet mod os, så bliver der danset lidt rundt for at undgå ømme tær...men skal han også bare vænnes af med!!!