Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvor er han henne?

Startet af Mia-musen, 11. Marts 2010, kl. 12:48

Mia-musen

Hej..
Jeg søger en ilder dreng på 10 måneder, pastel.
Han blev vidst solgt da han var 3 måneder gammel og hende der har solgt den har gjort kontrakt brud med opdrætter..
Hende der solgte den videre hedder Liv Lindharth, hun bor i svendborg og hendes mobil numemr er XXXXXXXX men vi kan slet ikke komemr i kontakt med hende..
Vi ønsker bare og vide at drengen har det godt og have kontakt med den nye ejer...

Så ejer du eller kender du nogen der har en hanilder der passer under disse oplysninger så skriv gerne en PB..

Mvh Mia

Julbert

Hej.

Kender desværre ikke noget til hverken dyret eller personen, men kom bare til at tænke på, om I evt ikke kunne søge på hende på facebook og komme i kontakt med hende på den måde?
Selvfølgelig er det svært at få kontakt hvis hun af en eller anden grund ikke vil, men alle muligheder skal da næsten prøves... Håber i finder den lille fyr og han er endt et godt sted.

Sølvsten

Der dukker et par link op når man googler navnet så prøvt evt. det, hvis du ikke allerede har gjort det.

Mia-musen

Det har vi vi har søgt landet rundt hende hun er så dandens umoden at hun ikke er til og få fat i så nu vil vi bare gerne vide hvor han er henne :(

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Puha sikke en træls situation.
Bor i oÓure og har boet i svendborg, men sys ikek lige jeg kender personen. men hvor gammel er hun osv? det kan jo være det er en jeg ved hvem er!

Mia-musen

Hun er 19 men da vi de sidste 2 dage har forsøgt og ringe til hende uafbrudt så har hun nu lukket sit mobil nummer :S men vi har stadig hendes adresse men det hjælper os jo ikke med og finde vores lille baby dreng igen :S

Sys bare det er ufatteligt at folk ikk kan overholde en kontrakt

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Mia-musen Dato 11. Marts 2010, kl. 21:56
Hun er 19 men da vi de sidste 2 dage har forsøgt og ringe til hende uafbrudt så har hun nu lukket sit mobil nummer :S men vi har stadig hendes adresse men det hjælper os jo ikke med og finde vores lille baby dreng igen :S

Sys bare det er ufatteligt at folk ikk kan overholde en kontrakt
hmm hvor trælst! umiddelbart ved jeg ikke hvem det er! ville ønske jeg kunne hjælpe nu jeg bor så tæt på!

Mia-musen

Rettelse de er født den 20 maj

Thomas klausen

vis det er bør du jo snakke med en der kan reglerne om kontrakten herved kan du (da det er en bindene kontrakt) få afvide hvor bindene den er og vis det er fuldt bindene kan du få rettens ord på hun skal finde og levere ham tilbage til dig men det op til dig hvor meget du vil gøre for at finde ham. osv men da der er skrevet under bure den være fuldt bindene

Mia-musen

vi har haft advokat på sagen men vi kan jo ikke finde ham og vi vil egentlig bare gerne vide hvor han er og om han har det godt?
hende der ahr videre solgt den får vi intet ud af.. :(
vi ønsker ikke at nye ejer skal levere ham tilbage da det er en svag sag da han ikke ahr vidst dette var en ilder på kontrakt..
Med mindre den har det dårligt selvfølgelig

CarinaNielsen

Citat fra: Mia-musen Dato 13. Marts 2010, kl. 21:10
vi har haft advokat på sagen men vi kan jo ikke finde ham og vi vil egentlig bare gerne vide hvor han er og om han har det godt?
hende der ahr videre solgt den får vi intet ud af.. :(
vi ønsker ikke at nye ejer skal levere ham tilbage da det er en svag sag da han ikke ahr vidst dette var en ilder på kontrakt..
Med mindre den har det dårligt selvfølgelig

Mia skat, har du ikke prøvet og opsøge hende ?, er der ikke nogle som bor i nærheden som ville kigge forbi hendes adresse. ?.
Det er da surt for jer, jeg ønsker dig så mange gange held og lykke .  <3
Basserne fra Herning. :)

Mia-musen

Tro mig vi har gjort stort set alt det næste bliver at tage på et uformelt besøg og få en forklaring...
Sys bare det er pisse ærgeligt at nogle folk opføre sig sådan...

CarinaNielsen

det kan jeg godt forstå , men skal vi aftale en dag så kan jeg da tage med dig. :) ?
Basserne fra Herning. :)

Mia-musen

Jeg tror at opdrætter og hendes veninder tager denned endag..
men ellers ville jeg gerne...
Nu er vores totter også blevet vaccinetet så kan vi snart mødes med ulddyrene :D

Thomas klausen

jaa så der jo kun en måde vis retten ikke vil hjælpe og det er at tage der over og komme uanmeldt og få hinde til at polyse hvad hun ved om køber og gøre alt for at få hinde straffet osv og få hindes navn frem mellem opdretterne så de ved at nettop hun ville kunne finde på at sælge videre uden noget videre kontakt til avler/opdratter.